• Chris24

Orientalisk Bröllop! Del 3

Här är tråden för oss som ska ha ett libanesiskt, syrianskt, armeniskt eller nåt annat från medelhavet!

Ideér, hemsidor, förslag, kläder,frågor, tips vad som är välkomna här!

Alla med en positiv anda och kommentarer är välkomna.

• Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3
  • Alexxxi

Jo förresten, Sharbel kommer på fredag ja, ska ringa o kolla med hon om hyr nu ifall vi kan kolla den, om hon e hemma o så =) Ska bli kul att visa honom den

• Chris24

Alex, jag har p-stav och den har jag visserligen älskat! Mer än p-piller asså, den innehåller också hormoner men mindre vilket var mer passande för mig för då går man inte upp i vikt så mycket som med tex, p-spruta som jag hade innan, aaaaj!

Du känner inte av p-staven, du får en bedövnings spruta först vilket tar 1sek liksom och sen ser inte du eller känner nåt mer, du blir lite öm i armen efter men det går ju över, som när man tog influensasprutan typ.. Så jag har min i 1,5år till tror jag, passande nog för barn tror jag Enligt mig iaf! haha.

Kolla dem pillrena Ario rekommenderade för det är verkligen olika för alla, beroende på hur din kropp är, du kan reagera på alla olika sätt, jag är experten då jag har prövat allt utom spiral typ.. haha Och nu fann jag min nya sak med p-staven, dock när jag tar ut den så ska jag börja med p-piller igen sen!

Haboul, om jag hinner så slår jag dig en pling ikväll ist, om du inte har somnat hahaha, mobbning på hööög nivå!
    Jalla, ha en bra dag!

• Alexxxi

Chriiis såg ditt mess!! Tyckte hon det =) Va söt hon e!! Ringde hon dig eller? Hehe

• JG x 2

Jag har haft min p-stav i 5 år och skall snart ta ut den men jag rekomenderar verkligen det... Så smidigt och gör inte alls ont. Är också rädd för sprutor men det gick fiiint..

vad glad jag blir av alla positiva ord ang vår lokal :D Tack tjejer det värmer :D

• Alexxxi

Men d skrämmer mig ändååå, när man ska ta ut staven så snittar dem juu!! Hahaha, svimmar bara jag tänker på det=p

• Zouzou

Men Alexx ni måste ju åka till Lubnaaan! har ju ändrats massor sen ni var där senast. Zahle är så fint! Åh längtar tillbaka redan :)

Heej Chris!! Läget gumman?

Ja alltså det övar på tålamodet att bo här, men skoj också. Yalla några dagar till så borde vi veta :)

Jag har också haft Yasmine och sen har jag haft p-ring, rätt låg hormondos, du kan ju allafall fråga om den. Jag gillade den. Men vet inte om dom börjat sälja den i sverige.
    Kram!

• Mirey

Hej tjejeeeeeer!

Haft såå mkt o göra sedan igår!

Hämtade som sagt klänningen, vi sydde up den ngr cm där fram bara sen lät jag den va som den e. Sen köpte jag ett diadem, underkjol o slöja. Tack gode gud att svärmor hämtade mej, fattar inte hur jg hade kommit därifrån med alla grejer annars. Syrrans bil fick jag inte ta, den e "nått fel" på den supose så mamma o pappa körde dit mej sen gick de till sin vän men mamma va tvungn o åka för hon sulle jbba o bla bla jag va på dligt humör. Jag va i butiken i flera timmar! 13-16 typ!!! Men nue klänningen här i sin klädespåse o jag fattar inte vart jag ska hänga den! Hänger i mammas rum just nu på dörren lixom... e rädd att låta den hänga så tills bröllopet, plus kjolen e juh ihopknöglad där nere... ska man slägga ut den då den ej blir skrynklig?? INGEN PLAAATS!!

Idag vaknade jag 6.30, tufft! Jobbat 8-16 sen direkt till skolan på föreläsning 18-21. Snacka om att jag vart duktig idag asså!!

Imorn e jag ledig wiiii har jobbat 3 dar i sträck, ja jag e bortskämd!!

Har saknat o prata med er...

Alex, jag ska nog forts på Cerazette. Jag tycker du ska gå till en barnmorska o ha ett samtal med henne, de brukar komma med bra råd o medel som passar just dej, din kropp, blod osv.

Hörs imorn tjejer! Puss.

• Alexxxi

Hej tjejer!!

Miiirey, har saknat dig som fan dessa dagar, kollade på film när du skrev igår och när man kollar genom voddler (som spotify fast för film) så kan man inte klicka på annat samtidigt.

Grattis iafl gumman för klänningen och diadem och allt du köpte till!!! VISA NU!! Vill se diademet, sånt är sååå fint!!

Idag jobbar jag till 1 ungefär sen åker vi till gbg =) Åh ska bli en sån lättnad att pröva klänningen igen (hoppas jag) haha, har lite ångest över ifall jag valt rätt eller inte!! Ska iafl ta kort och visa er=)

Logga in på msn snart så jag hinner snacka med dig lite innan jag drar =)

• ranya

Hej Tjejer! Nu är jag äntligen gift!!! Mirey det slog mig när vi hade gått ut från princessa att det va du som stod där. Du va såååå vacker!!! Kortade ni klänningen där framme?

Hoppas att du blev nöjd

• Chris24

Gooodmorgon!

Vad många vi är här inne nu
    Ranyaa!!! grattis!! Hur va det? Bilder?? Grattis igen! Massa folk va? oooh

Nu är det dags för Miiiiirmirrrr!!! Jag önskar jag kunde va där uppe Mirey, hade varit såå skoj tror jag!

Meis, vart är duuuu?

Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3