• Chris24

Orientalisk Bröllop! Del 3

Här är tråden för oss som ska ha ett libanesiskt, syrianskt, armeniskt eller nåt annat från medelhavet!

Ideér, hemsidor, förslag, kläder,frågor, tips vad som är välkomna här!

Alla med en positiv anda och kommentarer är välkomna.

• Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3
  • Alexxxi

Go morrooooon!! =)

Så är d ibland Jessica, man har allt på en och samma gång, hehe.
    D va så lite så iafl =) Hoppas du blir nöjd när du får den=)

• Chris24

Gooooodmorgon!!

Allt bra med alla?

Jessika, jag ska också ta ut min stav, när ska du ta ut den och varför? Fick tid igår.

Ni är alla välkomna hit på lördag och fira josefs födelsedag! hihi Framför allt Mirey & Meis från Stockholm, jag har redan bjudit Marlene, haha, hon är på väg =)

Jalla! Skriv snart!

• Mirey

God morgon!

Jessica, vad e d du ska beställa från sweeties? Sj tänkte jag beställa en liten present till tärnorna där, me2u korthållare där d står bridemade på så tänkte jag lägga dit ett kort på mej o den tärnan från bröllopet!! Lr ska jag bara lägga på dom själva?!

Chris, vad kul med kalas. Vad ska ni göra då o vad ska du ge han i present? Hur gåre med blödningarna idag?

Meis, ejko haaat?!!

Alex, läget idag?! Mkt o göra?

Sj ska jag iväg till Mejan igen ang skorna, hon ringde igår. Vi ska kolla hur pass för stora dom e så jag kan få rätt strl nästa gång! Men d gick iaf att lösa.
    Sen ska jag till morbrors fru för att provsminka mej wohow!

Juste tjejer, min kusin fick visum kilililililili!! Nu kan han oxå sjunga på bröllopet!

Vad ska ni göra idag då?

• Chris24

Grattis Mirey! Vad kul gumman! Då får du äntligen hit sångaren =) kililililililili!!
    Du skickade aldrig hans låtar förresten till mig?

Jag tror dock vi kommer o ha en dj, vi kom fram till att det är mycket lättare helt enkelt, vi ska köra blandat med arabiska nya låtar och sen mix på rnb osv, jag är inte rädd gällande om folk ska dansa eller inte hos oss, dem dansar så länge det finns musik! haha =)

Ååh provsminkning Mir, hoppas du blir nöjd! Har du hört nåt mer ang ditt hår förresten från frisören?
    Jag tvättade precis ur min inpackning från håret, råkade glömma jag hade det i håret så det är huuuuur lent som helst nu, hahahaha!

Josefs kalas ska vi äta en god middag tänkte jag allihopa och sen ska vi äta tårta, vi ska ju lägga ihop till Josefs present tänkte jag och mamma så han får sitt hemmabio system, haha! Mamma blir tokig på hans dyra presenter han alltid önskar sig, vad ska man säga? Kräsna jävel! Man måste verkligen passa sig för vad man köper till honom alltså! =P

Jag ska snart till jobbet iaf, ska bara fixa mitt hår.

tänkte med dina tärnor ska du ha bild på båda om du har bra bild Mir, det kan bli väldigt gulligt eller hur?

Meis, vart är du idag?? =)

• mrsya

Hej tjejer!

Tack Chris för inbjudan :) Alf mabrok till honom!

Vilka härliga valentines-firanden ni har haft. Jim hade ju bokat bord på favvostället, men när vi var hemma hos hans föräldrar (de är bortresta nu) någon timme innan vi behövde gå så kände vi att vi inte orkade. Så vi avbokade för att det kändes påklistrat, ngt som vi skulle göra bara för att liksom. Så vi drog till willys, handlade lyxmat. Vi lagade kyckling med pasta o supergo sallad o efter det hade vi ostrbicka o choklad som efterrätt :) Mkt mysigt!

Har varit lite frånvarande eftersom jag inte varit på kontoret på dagarna, har haft ärenden ute.

Igår ringde min svärmor o berätta att hon hört att Arti- frisören jag bokat, att hon inte ska vara bra. Jag har hört tvärtom. Så hon tycker att jag borde boka en annan, för min egen skull självklart. Så jag ska se till att få en snabb tid för provuppsättning hos henne innan jag avbokar..suck, alltid ska det vara ngt!

Take care!

• Alexxxi

Hej Myyy =) Va mysigt!! Det hade vi oxå hellre gjort kan jag säga dig, va hemma och mysa istället =)

Ang frisören, testa själv som du sa, man vet aldrig, man ska aldrig lita på vad folk säger innan man prövar. Den som berättat för din svärmor kanske va besvärlig och inte kunde bestämma sig eller nåt och skyller på frisören. Sånt händer ju med.

D kommer gå bra iafl=)

• mrsya

Alex- ja det är så jag får göra. Kolla upp henne innan jag lyssnar på rykten :)
    Hur är allt med dig? Funderat mer på slöjan eller försträngt det? :)

• Alexxxi

Det e bra här fryser som fan bara. Själv?

Hehe har lagt slöjbekymret åt sidan nu, ska nog fästa den längre bak har jag tänkt mig, så vi ska testa oss fram, jag vill ju verkligen ha den och ingen annan =(

• mrsya

Då ska du verkligen ha den :)
    Jag fryser också som fan idag, kontoret är riktigt kallt idag..brrr

• Alexxxi

Ska ni ha favors? Eller ja, liknande grejer att ge till gästerna?

Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3