Grattis Mirey! Vad kul gumman! Då får du äntligen hit sångaren =) kililililililili!!
Du skickade aldrig hans låtar förresten till mig?
Jag tror dock vi kommer o ha en dj, vi kom fram till att det är mycket lättare helt enkelt, vi ska köra blandat med arabiska nya låtar och sen mix på rnb osv, jag är inte rädd gällande om folk ska dansa eller inte hos oss, dem dansar så länge det finns musik! haha =)
Ååh provsminkning Mir, hoppas du blir nöjd! Har du hört nåt mer ang ditt hår förresten från frisören?
Jag tvättade precis ur min inpackning från håret, råkade glömma jag hade det i håret så det är huuuuur lent som helst nu, hahahaha!
Josefs kalas ska vi äta en god middag tänkte jag allihopa och sen ska vi äta tårta, vi ska ju lägga ihop till Josefs present tänkte jag och mamma så han får sitt hemmabio system, haha! Mamma blir tokig på hans dyra presenter han alltid önskar sig, vad ska man säga? Kräsna jävel! Man måste verkligen passa sig för vad man köper till honom alltså! =P
Jag ska snart till jobbet iaf, ska bara fixa mitt hår.
tänkte med dina tärnor ska du ha bild på båda om du har bra bild Mir, det kan bli väldigt gulligt eller hur?
Meis, vart är du idag?? =)