Jaja, tack tack tjejer, här blir man glömd va!! SNÄLLT!!!
Jag tycker du ska prova en annan slöja alex men jag tror inte heller den spanska blir för mycket, precis som Meis sa för den är rak o lång, din klännning är inte för mycket pryl o pill på precis heller.. så prova o kolla innan du lämnar tillbaka den fina slöjan!
Hoppas du o Shabbe får en lugn helg som ni sa, får fira era 5år i fred
Meis, vi ska nog ha vigslen vid antigen 6 eller 7 på kvällen så du jag och Jessika är väl samma där, man har ju såna sena tider hos oss men iom man gifter sig i Sverige så är väl den senaste vid 5 va? eller?
Mirey, du är en sån riktig romantiker asså!! Haha, massa jordgubbar och hjärtan, sååå söt du är! Du kommer o bli värsta frun sen
Men hjärtat, du vet att du kan styra din mens med p-pillerna va? Om du inte vill ha den vid bröllopet så hoppar du av den, nej, inget oroväckande, Alex kan göra detsamma om hon har sina piller inför bröllopet! Ni vill väl inte ha mens när ni har precis gift er och ska umpa umpa hahahaha
eller smekmånaden liksom! bara heeej, vi badar! neeeeej inte poooolen!! hahaha..
Du måste berätta imorgon om allt som skedde ikväll Mirey! Jag kommer in på msn
Så du och alex inte bara saknar varandra!!
Själv har jag så mycket just nu, inte alls kul, jag har mycket möten med jobbet också iom jag har visat mitt intresse för TL rollen osv, jag hjälper mycket men jag blir också skit trött, jag blir så röksugen för jag börjar stressa nu med.. sen nästa helg ska jag o mamma köpa presenter till Libanon iom vi åker om 1mån eller nåt, bara stress! O då ska vi fira mina kompis i Växjö också på fred också, sen fyller Josef år också! gud.. schemat är späckat konstant!
Iaf, man ska tacka gud för sin hälsa väl..
nu ska jag städa med Lady Gaga på högsta volymen! Ha det fint!