• Chris24

Orientalisk Bröllop! Del 3

Här är tråden för oss som ska ha ett libanesiskt, syrianskt, armeniskt eller nåt annat från medelhavet!

Ideér, hemsidor, förslag, kläder,frågor, tips vad som är välkomna här!

Alla med en positiv anda och kommentarer är välkomna.

• Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3
  • mrsya

Nej det ska vi faktiskt inte, det vore fint o kul men helt ärligt så känns det som att det kvittar. Vi har ju miljoner sådana gåvor från bröllop som vi inte vet vad vi ska göra med..de är mest i vägen..hehe. OM man har ett mindre bröllop kan jag tycka att det är mysigt att ge ett minne, men 550 pers, det blir smått opersonligt då..

Smaksak som allt annat :)

• JG x 2

Chris: Jag har inte bokat tid ännu glömmer bort det varje dag och när jag väl kommer på det så har de inte längre telefontid för bokning... suck. Ja, varför ... det är väl ganska självklart??? Vi vill ha smågreker :D

Mirey: Jag skall beställa min klänning därifrån...

• Mirey

Hej tjejer!

Meis, åh låter juh super mysigt!!
    Lyssna inte på vad andra säger! Jag har hört skit om min frisör o goda saker. Sj hade jag honom när jag va tärna 2004 o jag tyckte han va bra då. Alla har juh olika smak o som Alex säger så beror d mkt på hur personen som fixar håret ÄR! Boka prov snarast o avgör efteråt.

Jessica, vilken klänning ska du beställa?

Chris, hur va din dag? Bra lösning med dj faktiskt!! Ska ni ha kalaset hemma lr ute?

Sj har jag blivit provsminkad. D gick bra, ögonen blev bra. D blev mer smink än vad jag hade tänkt mej men anledningen till vrf e att d knappt syns på bilder lr från långt håll!! Så jag sotade till lite o la rosa typ över d så d blev mörkare i kanterna. Dock gillade jag inte foundation o rochen men d kan man juh byta...

Sen åkte jag o provade skorna igen så vi har gjort en ny beställning o den kommer troligtvist med 29 feb leveransen. D e snabba kineserna!

Sen åkte jag o Shabbe för att beställa matbordet o då e ÄVEN bordet slut!! Helt slut hos lev o kommer kanske i juni... KUL! Vi kollar lite på nätet o har hittat en i GBG vi har mejlat till and lev osv... Nu e Shabbe o storebror i köket o snackar om avtal på lånet vi ska ta för lägenheten (brorsan jobbar i bank o ger oss sjysst ränta!)

Vad har ni haft för er idag?!!

• JG x 2

Mirey: Den som ligger i mitt galleri... BESTÄLLNINGEN ÄR GJORD!!! Hoppas verkligen den blir bra nu! återstår att se om ca 3 månader :D

• Alexxxi

Meis, dem flesta säger faktiskt som du, att det är onödigt folk pallar inte med att ha sånt framme. Jag förstår det ändå. Tror vi struntar i det men chokladfavors ska vi nog ge bort ändå.

Mirey, på tal om det, har du fått veta nåt nytt om dem ni ska köpa av?

Jag vill se din sminkning, tog du bild? =P
    Fan va sugigt med köksbordet!! Va det den med granitskiva eller ni hade kollat en annan igen?

• Mirey

Jessica, e d en modell de hade på hemsidan lr syr de upp efter bilden? Lycka till!

Alex, ja d e den med granitskivan =S
    Nej vi har inte snackat än... tar d om ngr v. Jag kan skicka bild...

• Alexxxi

Men gumman vill du att jag ska fråga dem här hur mkt han vill ha för frakt?

• Mirey

Aa gör d söt. Den heter "Leo granit".

• mrsya

Mirey- skönt att du blev nöjd med sminkningen, lite finskjusteringar behöver man alltid göra. Jag har bokat provsminkning nu, 13/3. Och som du säger, ska göra provuppsättning innan jag lyssnar på alla..
    Lycka till med bordet :) Förresten, lyx att ha någon inom bankvärlden :)

Alex- chokladfavors är fint :) kan aldrig vara i vägen..

Jessika- verkar som att du o alex ska ha likadana klänningar? Eller? Kul isf :)

• Alexxxi

Vi skulle haft det faktiskt, jag och Jessica alltså men jag ska he en heeelt annan nu, haha =P

Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3