Heeej flicks!
Kom nyss hem nästan från jobbet, segt men det blev ett bra avslut på veckan må jag säga.. =) Ny dag, nya tag imorgon!
Fööörlåt Meis, jag missade ju helt med din svägerska, haha, glömde bort det. men nu minns jag! Hon som inte kan sminka sig eller hur? hahaha =) Jag vet faktiskt inte om min tärna ska ha en möhippa här i Sverige för mig faktiskt, hon har inte typ "luskat" ut något för den delen heller, vad jag vet, haha.
Men annars vet dem väl min smak =)
Ja, en lyxspa låter fint Meis, det hade jag också gått med på!
Josef fyller år nästa vecka och hans bästa kompis dagen efter honom och dem vill åka på en kryssning, antigen alla eller grabbarna men saken är att alla hans kompisar är singlar, klart jag inte vill följa med som ensam tjej då, känner jag. Så jag sa att han fick åka själv så kunde dem göra det till en grabbkryssning liksom, han sa, "njae, dem kommer ju fan bara o ragga och jag kommer va ensam!" haha, det är nog sant.. =)
Hur va allas helg? Alex, skit i det som sagt, jag säger som dig, orkar inte. Jag funderade idag på att lägga ner BT faktiskt.. ni har ju min msn, mobnr och allt om ni vill ha kontk med mig, right? Men sen är det ju kul och gå in och läsa när ni har skrivit =) hmm, we shall see.
Alex! Hur gick helgen? Man hör ju aldrig ifrån dig längre så jag får väl snällt fråga här =) Träffade du floristen eller blir det när Sharbel kommer? Hur va allting i helgen?
Jag får nog en invite till Voddler förresten av en på jobbet! oooh, längtar =) ska vi se hur det är för dig alex =)
Meis, ditt jobb låter spännande, hur pluggar man till det? trivs du?
Mirey! Hur är det? =) Va skedde mer i helgen än snö? haha.
Jalla, hörs snart hoppas jag!