• Chris24

Orientalisk Bröllop! Del 3

Här är tråden för oss som ska ha ett libanesiskt, syrianskt, armeniskt eller nåt annat från medelhavet!

Ideér, hemsidor, förslag, kläder,frågor, tips vad som är välkomna här!

Alla med en positiv anda och kommentarer är välkomna.

• Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3
  • Chris24

Alex, varför är du inte på msn idag? Du vill aldrig prata med mig längre va?

Lugnt med klänningen, om du inte hör nåt så är det mest skitsamma.

• Mirey

God morron tjejer!

Chris & Alex, kifkon elyom?

Meis, eder bahat?

Jessica, ti kanis?

Jaaa fan va jag kan asså!

Haiti, e du kvar i denna tråd hehe?! Man måste va snabb här annars missar man en del. Men d va värre förut believe me!

Heidi, hur gåre för deeej där borta?! 3alamti 3arabi ba3ad?!! (Lärt dej arabiska än?!)

Idag e jag ledig så jag ska till nacka forum o kolla in ett set med halsband, armband o örhängen jag såg på guldfyng igår, jättefina! Svarowski stenar of course som min klänning hihi. Men armbandet va stoooor o hon sa att de inte kan minska den då d e bijuterier lr hur d stavas. O örhängerna hade inte hon så jag sa kolla d i gallerian där jag bor istället =)
    Jag länkar här så får ni säga vad ni tycker. Dock tyckte jag att halsbandet va lite kort, jag e juh absolut inte van o ha d så d kanske e drf, de glittrar jättefint iaf!

Halsbandet
    www.guldfynd.se/page.jsp&articleNo=6724009&articleNoList=6106496%2C6200505%2C6217772%2C6724009&

Armbandet
    www.guldfynd.se/page.jsp&articleNo=6106496&articleNoList=6106496%2C6200505%2C6217772%2C6724009&

Örhängerna
    www.guldfynd.se/page.jsp&articleNo=6200505&articleNoList=6106496%2C6200505%2C6217772%2C6724009&

Så, vad tycks?!

Vad händer idag annars? Yalla vakna!

• Haiati

klart jag är med på tråden vettu:P ja lite arabiska kan jag:)

• Haiati

jg x 2
    vi har inte bestämt oss vart vi ska gifta oss, vi börja nog att leta i början av sommaren:) vi tar det lite som det kommer

• Mirey

Haiti, vart e du ifrån?
    Skulle inte ni gifta er i oktober? BÖRJA BOKA NU!! Min mans kusin ville gifta sej i sommar men blev oktober då d e fullbokat överallt. Vart hade ni tänkt er o gifta er då?

• Haiati

nej i noveber mirey: vi ska bvörja och kolla, i sthlm blir det, jag är från sverige vettu:)

• Chris24

gooodmooooorgon!!

Haha, Mir, du är så duktig så med dina språkkunskaper
    Vi tar allting med guldfynd o dina halsband på msn men fina är dem! haha =)

jag mår betydligt bättre idag, bara yrslen som är kvar lite men jag stannade kvar hemma en sista dag, ringde vårdcentralen och dem sa det är ett virus som går runt nu. Man kan känna sig som gravid och ha gravidsymptomer men det är ett virus i kroppen. Jag ska dit och ta blodtryck osv, ska kolla mig helt enkelt. Men annars var det c-vitamin som gällde och promenader ute sa hon, ska strax ut en stund =)

Aleeeex!!! Fick precis hem säsong 6,7 OCH 8 av King of Queens!!!
    Ska upp och hämta dem nu, gissa vad jag gör iiiiidag

hej haiati! Hur många gäster har ni? Vilket tema? klänning? haha, många frågor =) Har du bild på din klänning?

• Mirey

Haiti, o din man e syrian?! Jaaa håller med Chris yalla berätta ALLT om bröllopet o snälla för guds skull börja boka kyrka o lokal blir stressad för din skull haha!!

Chris, jag tror jag länkade fel smycken... köpte nog andra. Ska dubbelkolla. Har dom hemma nu iaf, d va bytesrätt så jag ska testa med klänningen.
    Skönt att du känner dej bättre gumman, håll dej hemma nu o promenera lite så d förvinner. Konstigt virus som ger en gravid symptomer...
    Hmm jag tror du kommer sitta framför tv:n idag?! Haha... ska du jobba imorn då?

• Mirey

Juste tjejer, köpte blått strumpeband... men undrar, vrf har man blått på bröllop?!

Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3