• Chris24

Orientalisk Bröllop! Del 3

Här är tråden för oss som ska ha ett libanesiskt, syrianskt, armeniskt eller nåt annat från medelhavet!

Ideér, hemsidor, förslag, kläder,frågor, tips vad som är välkomna här!

Alla med en positiv anda och kommentarer är välkomna.

• Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3
  • mrsya

Mina föräldrar ville inte ens att vi skulle vänta ett år som förlovade. Vi har känt varandra sedan barnsben o de fann ingen anledning till att vänta ett år med bröllop..Du kanske vet hur brudens föräldrar tänker, de vill inte att det ska dra ut på tiden. Men det blev ett år trots allt..så de är självklart glada om bröllopet fullföljs..

• Alexxxi

Mmm brudens föräldrar... varför ska dem alltid hålla på? Hehe...

Det löser sig, nshalla =) Håller tummarna för er. Dem kommer nog förstå... hans sida alltså.

Nu ska jag lägga mig, natti tjejer...

• mrsya

E inshalla...Sov gott :)
    Ska också lägga mig, upp o jobba imorn. Kul o veta att ens fästman ska åka till arlanda imorn vid 7 i snökaoset..Uft hoppas allt löser sig.

Sov gott tjejer o tack för pratstunden!

• Alexxxi

God morgooon =)

Snöar det hos er allihopa idag?? Här snöregnar det!! Guuud, va jag e trött på vintern!!

Meis, mår du lite bättre idag? Hoppas ni får goda nyheter denna veckan.

• mrsya

Godmorgon Alex

Ja, det är asmkt snö, blir tokig!! Tack gumman jag mår bättre, känns bara som att jag är mentalt frånvarande på jobbet.
    Svärmor ska vara borta 15 dagar vad jag förstår..hoppas bara vi får besked innan så man vet.. Klarar inte av att inte veta!
    Hur mår du??

• Alexxxi

Hmm, ska hon vara borta så länge, jaja men ni lär få svar i veckan antar jag=) Hon förstår väl att det är bråttom för er att veta.

Du kommer nog va ganska "off" från jobbet tills då får klarhet om vad som kommer hända. Tyvärr kan du inte göra annat än ha tålamod.

Jag mår bra tack, hade dock hellre legat hemma under täcket och kollat på tv istället för att va på jobbet... =P

• Haiati

Mrsya- jag beklaga för det som har hänr och hoppas på det bästa

• Haiati

ja jag bor med min kille, har jag gjort i 3år snart:) hans familj är inte så hårda som visa syrianer kan vara.

harregud, 200.000kr? myyyyycket pengar, haha. vi svenskar tar det billigaste så+ det inte blir för dyrt. + inte så mycket folk.

fast man ska ju få det man vill ha på sitt bröllop.

• Alexxxi

Lina kommer ni inte va så många som syrianer vanligtvis brukar va? =)

Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3