Vad gör han Pascal? Jag trodde det var en tjej hela tiden förresten.. sorry =)
Haha, den låten hörde jag igår Mirey?! Hur kom du på den? Vi var hos mamma och käkade men sen åkte vi hem till Sylvania & Ghazie med hela arabiska vännersläkte, hahaha, vi åt lite till där UFT! och sen efterrätt med kaffe och vi körde ifrån K-stad vid 10 typ, jag somna nästan direkt i bilen =) När vi ska lära oss o laga mammas mat? hmm, aldrig. Mammas mat är alltid mammas mat! Sylvania berätta att Jojo ska föda snart Alex? Det stämmer eller? Va kul med fler barn! Vi hade Amira den lilla igår, hon så såååå söt alltså =) Jag är barnsugen! hehe..
Meis, gå hem snäckan om det känns för jobbigt, du kommer inte kunna att jobba om du inte kan tänka klart liksom, tro mig. Dem kommer och förstå på jobbet. hur är det med din man?
Oooh, provuppsättning låter så spännande! Hur ska du ha det Mir? Bra att din frisör förstod man måste prova innan till slut, hahaha =) Tar du din moster med dig eller? hehe.
Igår kolla vi på klänningar i Libanon och där vi bor, hyrning ligger omkrin 1000-1500 DOLLAR tjejer, förstår ni hur mycket pengar det är för hyrning av klänning??
Jag ska kolla exakt vad som ingår i vårt paket dock innan, om jag finner samma pris så tänker jag satsa på att köpa klänning faktiskt, hallå, om det inte skiljer sig i pris liksom?
Jag ska snart till jobbet iaf!