• Chris24

Orientalisk Bröllop! Del 3

Här är tråden för oss som ska ha ett libanesiskt, syrianskt, armeniskt eller nåt annat från medelhavet!

Ideér, hemsidor, förslag, kläder,frågor, tips vad som är välkomna här!

Alla med en positiv anda och kommentarer är välkomna.

• Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3
  • Alexxxi

Hej flickooor =)

Mir hur gick det idag? Kommer inte in på msn, den e konstig=(

• Chris24

Godmorgon tjejer!

Jag vakna av att solen sken in halv 8, så lycklig blev jag och gick upp för att duscha =)

Mir, hur gick det igår då? nyfiken!! Såg på din fb att du har börjat räkna ner, hihi =)
    Min msn var också konstig igår kväll, kastade ut mig varje gång jag loggade in, skumt..

Snart ska jag väcka Josef, vi ska gå till prästen idag igen fast tillsammans denna gången, vi har båda läst kapitlet om Markus i Biblen nu så vi ska diskutera det med prästen väl, ni vet, döpt & frälst avsnittet. hehe =) Sen nästa fred blir det vuxendop för min man! känns helt konstigt.

Igår hade jag en OK dag på jobbet, hade möte med facket (jag är med där) och vi ska snart gå igenom alla roller man ska söka som, bla. TL =) för min del! Så inom 3v tror jag dem börjar med utbildningarna o jag hoppas jag får chansen.
    Snart åker vi till Libanon och det är ALLT jag tänker på nuförtiden!!!

Meis, hur är det med dig? hur gick det igår? gick du hem? tänkte på dig.

Nu ska jag dricka kaffe flicks, ha det fint!

• Alexxxi

Guuuuuuud så underbart väder!!! Hoppas ni längre upp i landet har det lika soligt som oss nere i söder =P Några minus är det men det e skitsamma, soligt och klarblå himmel!! Börjar få vårkänslor!! =)

Chris, verkar som att msn krånglade för de flesta igår, jag kom inte ens in överhuvudtaget =S
    Vilken präst ska Josef döpa sig hos? Katolska?

• Mirey

Hej tjejer!

Alex, jag e inne nu men du e inte där lr?! Vi har oxå fint väder o så Chris så vaknade jag av att solen sken in! Så härligt, dock -7 men men.

Chris, va skönt att dopet e igång o att ni ska till Libanon snart! Min moster åkte ner för någon dag sedan... regnar mkt just nu säger dom. Hoppas du får jobbet smom TL!

Haiti, god morgon!! Läget idag? Vad jobbar du med o hur gammal e du?

Jag har bilder från igår, blev nöjd =) Det blev en låg boll först med lite mittbena o "gardin" lugg men jag bad han ta upp bollen lite för jag vill inte ha den så lågt ner så att den syns så mkt framifrån. Sen ska jag nog inte ha såå mkt gardin. D e en klassisk gammeldags uppsättning!!

Alex, hur gick d med din uppsättning? Vill se bilder nu fastän d inte e helt klart!! D e juh inte min heller...

• mrsya

God morgon tjejer!
    Jag gick hem tidigare igår..
    Söta ni är som bryr er..tack för omtanken.
    Känner mig bättre idag..är nästan helt inställd på att det blir bröllop, känns bättre då, men fan vilken smäll det blir sen om det bestäms att det INTE blir det..Har inte hört ngt nytt ang. det..

Alex- Hur gick det med uppsättningen till slut? Fick du bort rullarna till slut :P

Chris- Kul gumman, verkar rulla på bra för dig, inshalla det fortsätter så..

Mirey- det närmar sig!!! Nervös åt dig :-P

• Mirey

Morron Meis! Va skönt att du känner dej bättre idag, hoppas på d bästa svaret snart!!
    Jag e jätte nervös haha... händer idag då? Hur gåre med lägenheten? Har ni möbler o så?

• Alexxxi

Meis, va skönt, lika bra att tänka så men håller med, blir d inte som man förväntar sig så blir man besviken ju=(

D va OK men uppsättning igår idag blev den lite bättre men ff så gör vi d slarvigt eftersom d kan komma in kunder när som.

Trots d får jag ångest av mamma!! My God! Hon gör mig galen! Hon hittar ALLTID fel och jag får panik får då ser jag oxå det och blir velig igen! Shit att det ska va så jobbigt!!

• Haiati

Mirey- jo tack det är bara bra, solen tittade ju fram på fm

Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3