• Chris24

Orientalisk Bröllop! Del 3

Här är tråden för oss som ska ha ett libanesiskt, syrianskt, armeniskt eller nåt annat från medelhavet!

Ideér, hemsidor, förslag, kläder,frågor, tips vad som är välkomna här!

Alla med en positiv anda och kommentarer är välkomna.

• Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3
  • Alexxxi

Mmm jag hoppas han e bortrest... men hatar vänta, haha

• Chris24

Heeej mina blatte blivande brudar =)
    och snygga såklart!

Alex, jag sa ju till dig om killen? Att det var ändå konstigt att han inte hade hört av sig än? Svarar han inte när ni ringer heller eller? Försök igen iaf och lämna meddelande kanske. Annars är det väl som Meis säger, det handlar om pengar och det tar tiden väl för honom då.

Hur är det med alla idag? Jag kom hem för en stund sen, blev sen idag för jag satt fast med en kund i slutet också, han var såååå seg, alla cheferna fick vänta på mig hahaha, stabilt!
    men panga iväg 6 avtal idag också så jag cashar in pengar brudar! haha, josef är stolt =) Äntligen tjänar jag liiiite av pengarna här hemma också! wohoo hahaha =)

Mir! hur gick det med oskuldslakanen idag? hahaha =) skrattade så jävla mycket när du sa det, berättade det för min kompis marita också och hon bara "så typiskt oss" =) Hon är också libanes nämligen.

Meis, jobba du idag?

Lina! Nancy är grym =) Ska nog ha samma höga volym imorgon också, lite problem bara när Josefs farbror sover juuuu, typiskt! Man är instängd i sitt eget hem =( men men, va ska man göra, familj.
    vad är det för kyrka lina? grattis till sakerna som är fixade =)

Nu ska jag dricka te och skumma igenom lite trådar, min söta man sover för han jobbar tidig morgon så vi är inne på 3:e dagen som vi inte har setts ännu, fick pussa honom på pannan när han sov helt enkelt =)
    Han fick böter idag, hahaha!! som jag garva! han mobba mig sååå mycket för jag fick böter och så fick han när han står parkerad på willys i 15min utan att ha lagt i pengar, ofta!! 300

Jalla, hörs snart hoppas jag!

• Alexxxi

Morning =)

Chris Sharbel lämnade meddelande efter 3:e gången. Nu har han ringt honom 5 ggr kanske. Vi får se, han lär ju ringa snart, det hade bara varit skönt att få det överstökat så man slipper tänka på detta oxå =)

Såg en skitbra film igår!! Vet inte om ni gillar såna filmer, men det är en verklighetsbaserad film om en persisk kvinna som har 4 barn och en man som vill bli av med henne och hittar på en lögn om att hon varit otrogen. Han gör allt detta bara för att han vill gifta sig med en 14 åring och han e typ 50 nästan. Hennes straff blir döden, dem ska stena henne.

Helt sjukt! Jag böla som fan, hahah.

• Chris24

Älskar såna filmer även om dem är hemska! Vad heter den?

• Alexxxi

Har bloggat lite om den nu.

The stoning of Soraya M.

• Haiati

det är en svensk kyrka med en syriansk präst som översättare, men nu så har dom som äger lokalen sagt att vi måste köpa all alkohol från systemet och att vi måste visa kvitto på allt, så det blir dubbel kostnad, så vi få se, snåla svenskar,haha
    men vi måste kola på fler lokaler, vi vill ju ha ett helt pakey där allt ingår.

mrsya: min blivande är 31år, mkt bra med äldre män:P

• Chris24

Mycket bättre med äldre herrar Lina!! Min fyllde 31 förra veckan nämligen, hehe.

Vad är det för lokal? Måste visa kvitto pga vad? Fattar inte?
    Fråga Mir när det gäller paketpris Lina för dem har ju fått det och då kan du ju kolla också?

• Haiati

jo min man vet ju att allt ska ju ingå, vet inte hur många gånger dom har hyrt lokaler,..
    dom vill väl bara tjäna pengar på dom som hyr antar jag.

klart att det är bättre med äldre:) min gubbe fyllde också 31 år förra veckan:)

• Haiati

men vi ska ordna detta:) allt löser sig

Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3