Heeej mina blatte blivande brudar =)
och snygga såklart!
Alex, jag sa ju till dig om killen? Att det var ändå konstigt att han inte hade hört av sig än? Svarar han inte när ni ringer heller eller? Försök igen iaf och lämna meddelande kanske. Annars är det väl som Meis säger, det handlar om pengar och det tar tiden väl för honom då.
Hur är det med alla idag? Jag kom hem för en stund sen, blev sen idag för jag satt fast med en kund i slutet också, han var såååå seg, alla cheferna fick vänta på mig
hahaha, stabilt!
men panga iväg 6 avtal idag också så jag cashar in pengar brudar! haha, josef är stolt =) Äntligen tjänar jag liiiite av pengarna här hemma också! wohoo hahaha =)
Mir! hur gick det med oskuldslakanen idag? hahaha =) skrattade så jävla mycket när du sa det, berättade det för min kompis marita också och hon bara "så typiskt oss" =) Hon är också libanes nämligen.
Meis, jobba du idag?
Lina! Nancy är grym =) Ska nog ha samma höga volym imorgon också, lite problem bara när Josefs farbror sover juuuu, typiskt! Man är instängd i sitt eget hem =( men men, va ska man göra, familj.
vad är det för kyrka lina? grattis till sakerna som är fixade =)
Nu ska jag dricka te och skumma igenom lite trådar, min söta man sover för han jobbar tidig morgon så vi är inne på 3:e dagen som vi inte har setts ännu, fick pussa honom på pannan när han sov helt enkelt =)
Han fick böter idag, hahaha!! som jag garva! han mobba mig sååå mycket för jag fick böter och så fick han när han står parkerad på willys i 15min utan att ha lagt i pengar, ofta!! 300
Jalla, hörs snart hoppas jag!