• Chris24

Orientalisk Bröllop! Del 3

Här är tråden för oss som ska ha ett libanesiskt, syrianskt, armeniskt eller nåt annat från medelhavet!

Ideér, hemsidor, förslag, kläder,frågor, tips vad som är välkomna här!

Alla med en positiv anda och kommentarer är välkomna.

• Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3
  • Haiati

chris:ja du lät lite snuskig där:P haha. stressen kommer att komma sen:) jo man får ju vara hård om dom nte gör som jag säger:) då tar vi fram den onda sida, haha, vi gifter oss 20 november så det är långt kvar.

• Alexxxi

God morgooon !!

Värst va lugnt det varit här under helgen.

Det gick iafl bra för killarna, alla hittade och dem kommer bli riktigt snygga!! Sharbel kommer ha enfärgat (ivory typ) med mönster och skimmer på både väst och kravatt, lr plastrong som d verkar heta:S

Bestmännen kommer ha samma väst som Sharbel fast deras plastrong kommer vara i pistage som tärnornas klänningar. Deras va nästan finare än Sharbels.

Hur har eran helg varit då?

• mrsya

Chris- Tack för omtanken gumman. Bröllopet blir av! Har pratat med hans mamma o syster o dem båda säger att det får bli som planerat. Tråkigt för svärföräldrarna att de inte kan få känna total lycka den dagen, men men..vad ska man göra. Blir ju inte mindre sorg om vi väntar med bröllop..jag är mkt lugnare nu och snällare mot min blivande..
    Chris du är så duktig som jobbar, städar o står i..Kul med semester för er sedan, det lär ni behöva!

• Alexxxi

Guuud va skönt Meis När ska ni ut med inbjudningar då?

• Chris24

Godmorgon!

Meis, grattis snäckan! Vad skönt för er båda När ska ni ut med inbjudningarna nu då? Måste väl ut snart iom det är nästa månad? Vad mer ska fixas till ordentligt?

Alex, kul allting ordna sig med kostymerna i helgen! Ni hade en full igång helg igen alltså? hehe =) pistagevästarna låter skit snyggt faktiskt, har du bilder på dem?

I helgen var jag hos min kompis och fixade mina ögonbryn med tråd, dem blev verkligen skitsnygga och hon fixade formen väldigt snyggt, väldigt nöjd! Sen satt vi och tjattra över kaffe hela eftermiddagen/kvällen och josef hämtade mig vid 9 när han slutade jobba! Somnade ganska tidigt den kvällen dock, jobbade igår =( så det var allt!

Va har ni andra gjort?

• Haiati

skönt att höra myrsa att bröllopet blir av.

• mrsya

Lina- Ja verkligen

Chris o Alex- Vi ska börja på måndag, om en vecka, för att svärmor kommer på fredag o på söndag ska de ha minnesgudtjänst för honom här. Så måndag blir det. Då är det den 15:e mars, bröllopet är 17.e april, det får duga..
    Det vi har kvar att fixa är att välja ut blommor o tårta samt ordna med hans outfit. Men vi kan inte göra ngt förrän efter 16:e mars, eftersom han har sjukt mkt i skolan..

I helgen var vi på heron city, såg alice i udnerlandet i 3d, coolt

• Alexxxi

Härligt Meis=) Är så glad för er skull.

I helgen visade vi pappa videon som han Gabriel Baho hade filmat och han tyckte inte alls att det va värt pengarna...

Meis vilka ska ni ha?

Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3