Hej tjejer!!
Längesen, har haft för mej lite... skola, möbler osv... vi fick sängen igår yippie!! Nu MÅSTE vi skaffa ett matbord!!
Alex, vi snackar juh på msn!!
Meis, 170!! Verkligen smalla, dela med dej jag e typ 157-158. Har alltid vart mini myran!! Hur känns d nu när ni får ha bröllopet? Härligt!! Ang 3cm klack... tycker inte du ska ta länge så du blir länge än killen.. inte fint!! Plus, herregud du kommer få ha lyx juh!! Dansa hela natten lång utan att tänka på skavsår! Om du vill ha tips så kan jag ngr hemsidor där man kan skräddarsy skor lr välja ett par ur lagret o välja cm klack osv...
Chris, kifiiiiik?!! Mabrouk till den nya tjänsten o må det komma bättre!! Håller tummara för dej. Min lilla affärskvinna!! Snart åker ni juh, hur känns d?? Ska du träffa Heidi där? Hur mår hon?!!
Ramia, välkommen!! Jag gifter mej 27 mars, inte många dgr kvar!!
Ang låtar... som sagt d finns såååå många!! Youtuba lite så kommer du alltid vidare!! Vad blire för bröllop? Antal gäster?
Lina, hur gåre för dej då? Hur gick d med tärnorna häromdagen?!!
Jo tjejer, ang skorna... hon ringde juh förra v o sa att d va fel IGEN. Jag fick mejl i tisdags: vill ba säga att skorna görs o kommer strax... när hon sagt att hon skulle få dom på mån-tis. Har jag rätt o va bitchig nu lr vad?? Shabbe måste ringa till floristen idag så vi kan åka in dit imorn... herregud vad vi e sega!!!