• Chris24

Orientalisk Bröllop! Del 3

Här är tråden för oss som ska ha ett libanesiskt, syrianskt, armeniskt eller nåt annat från medelhavet!

Ideér, hemsidor, förslag, kläder,frågor, tips vad som är välkomna här!

Alla med en positiv anda och kommentarer är välkomna.

• Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3
  • mrsya

Hello girls

Mirey- nu är du addad. Fina bilder du har Ang. blommorna. Tycker synd om dig hehe, att det krånglar så där..även om man tycker att det är småskaer så har det ju stor betydelse tycker jag. Jag skulle helst vilja ha stora rosor. Men man vill samtidigt ha rätt färg...hmm klurigt! Ang. hur ni ska ha på bordet. Jag hade nog valt att ha det som du vill..Längs hela bordet..upptill..Men man kan säkert kompromissa om man inte är ense. Måste vara fint förståss

Sitter o vntar på min möhippa haha..Mamma kunde inte hålla sig imorse, hon ba wiii har du mens..Ta med extra skydd idag..för det kanske händer ngt..haha så söt..Jag tänkte... öhh jag vet redan..

• Mirey

Meis, jag vet så jobbigt... tänker som dej samtidigt kan jag inte se mej ha en annan färg än peach. Champagne e juh ändå majoriteten o peach e bara en touch...
    Vi får se hur bordet ser ut i slutändan. Om han sj får välja så kommer vårt bord se ut som en begravning med massa buketter överallt...

Hahaha va söt du eee o din mamma!! Då e du asså ledig idag från jobbet? Hahaha... vilket båt åker ni med? 2 dagars?

• mrsya

Mirey- min mamma är söt ja haha..så osmidig.
    Det blir nog inte kryssning om jag förstått det rätt. Blir heldag i sthlm med spa. Är inte ledig, vi ska vara i sthlm kl 13. så de kommer väl snart o tar mig :/ eller ngt...har ont i magen haha för att jag inte vet vad som ska hända..

• Mirey

Meis, har de tagit dej nu haha!! Hoppas du får en rolig dag vi vill höra allt om den sen!
    Lycka till gums!

• Alexxxi

Meis, Hoppas du har roligt och att dem inte hittar på allt för galna grejer =p

• Mirey

Tejejer!

Kom just på låten "the power of love" med Celine e juh jättefin!! Tänker om man ska ha den istället för "lady" med Linoel?! Då handlar d inte BARA om mej, the lady, utan båda oss o kärlek?? Vad sägs??

• Chris24

Heeej tjejer! =)

Känns som om jag aldrig är inne och får alltid uppdatera mig, haha =) Får väl se när Mir har gift sig hur det blir lika aktivt då

Hur gick det med blommorna Mir? Jag hade också valt längs bordet som du ville faktiskt, kan se snyggare ut än vad sharbil hade tänkt sig tyvärr. Hur blev det? =) Men det med färgen, hur kan ha slut såhär dags bara? Kan han inte få in när han har vetat det är din färg osv? Kanske är trög men jag undrar ändå..

Meis snäckan! Hoppas du har det såååå skoj ikväll på din möhippa, tänker på dig massor =) Måste skriva till mig på FB också? Adda mig på "ChristelJosef", finns hos Mirey annars om du inte hittar men vi ska finnas där =) Så får jag se dina bilder också!

Hamstern, hur mår du? =)

Jalla, ska kolla King of Queens nu lite innan jag somnar, kom hem 1h senare idag, överjobbigt med stress på jobbet! =( Men om 1v åker vi ungefär, wiii =) Jag har massor med nytt och berätta men jag får berätta mer imorron tjejer, orkar inte nu. Bla. är det nytt om hans mamma, nu har jag OFFICIELT brutit kontakten med henne, jävla häxan!!

Jag gillar inte Celine Dion sådär jätte mycket Mir så fråga någon annan av tjejerna Ta elissas nya låt istället!! hehe.

• Alexxxi

God morgon =)

Mir, den låten e jättefin, vi tänkte ha den från början men jag ångra mig och fick honom att älska breathless, haha =P

Båda är jättefina, Lady och den med Celine, för övrigt så äääääääääälskar jag henne!! Hon har så underbar röst!

Meis, jalla kom in och berätta om din dag igår

Chris, låter inte bra d där med hans mamma, hoppas d löser sig ändå, inte kul när man kommer till d stadiet att man slutar snacka.

• Chris24

godmorgon!

Är någon inne nu innan jag sticker?

Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3