Heeej tjejer! =)
Känns som om jag aldrig är inne och får alltid uppdatera mig, haha =) Får väl se när Mir har gift sig hur det blir lika aktivt då
Hur gick det med blommorna Mir? Jag hade också valt längs bordet som du ville faktiskt, kan se snyggare ut än vad sharbil hade tänkt sig tyvärr. Hur blev det? =) Men det med färgen, hur kan ha slut såhär dags bara? Kan han inte få in när han har vetat det är din färg osv? Kanske är trög men jag undrar ändå..
Meis snäckan! Hoppas du har det såååå skoj ikväll på din möhippa, tänker på dig massor =) Måste skriva till mig på FB också? Adda mig på "ChristelJosef", finns hos Mirey annars om du inte hittar men vi ska finnas där =) Så får jag se dina bilder också!
Hamstern, hur mår du? =)
Jalla, ska kolla King of Queens nu lite innan jag somnar, kom hem 1h senare idag, överjobbigt med stress på jobbet! =( Men om 1v åker vi ungefär, wiii =) Jag har massor med nytt och berätta men jag får berätta mer imorron tjejer, orkar inte nu. Bla. är det nytt om hans mamma, nu har jag OFFICIELT brutit kontakten med henne, jävla häxan!!
Jag gillar inte Celine Dion sådär jätte mycket Mir så fråga någon annan av tjejerna
Ta elissas nya låt istället!! hehe.