• Chris24

Orientalisk Bröllop! Del 3

Här är tråden för oss som ska ha ett libanesiskt, syrianskt, armeniskt eller nåt annat från medelhavet!

Ideér, hemsidor, förslag, kläder,frågor, tips vad som är välkomna här!

Alla med en positiv anda och kommentarer är välkomna.

• Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3
  • mrsya

Förresten Mirey, vi hade the power of lofe på förlovningsvideon..introt..Mkt fin låt!

• Alexxxi

Hahaha klockrent Meis! Hoppas det finns en massa bilder !! =P

• mrsya

Jag kom meeeed!! Tjejplanet på mix megapol. På måndag åker jag till gran canaria..haha. Ska bli SÅ sköönt! Fy fan, från möhippa till spanien..Det går undan!

• Chris24

Meeeeeen guuuuuuud meis!! Här går det undan för dig
    GRATTIS!!! Hoppas du får det skitbra! Vad är det du ska göra exakt?

Din möhippa låter lika galen som mireys, haha, nästa är väl alex och se hur det gick! =)
    Jag hade velat se snoppen asså, har du bilder på fb?
    Adda mig som sagt, "christeljosef" =)

Ska Jim också med på resan förresten?

Godmorgon alla!

• mrsya

Hej chris gumman

Nej Jim ska inte med. Det är ett tjejplan. Gå in på mix megapol så kan du läsa mer. Värsta resan ju, med choklad o vinprovning, träning o kost, skönhet o massa annat...
    Jag ska adda dig på fejjan så får du se lite bilder. Har dock ingen bild på tårtan..har småkusiner o min faster på facebook tyvärr :-P

• Alexxxi

Nääääää gud va kul!!! GRATTIS!!! Ni kommer ha det sjukt roligt!! Tror Ola från idol ska med oxå=P

• Mirey

Meis, asså jag skrattar såå när jag läser om din möhippa!! D låter som om ni hade jättekul trots pinsamheterna!! Du fick fan värre uppdrag än mej... jag såg bilderna på FB, dn kjol ass fyfan hahaha. Påminns om hur snälla mina tjejer va mot mej asså hehehe.
    Men hallåååååå fan va kul med resan!!! Helt jävla sjukt n gratis resa mitt i allt. Hur länge e ni borta o känner du nån som ska åka med? Hur många blir ni??? Mabrouk gumman, d behövs nu!!

• Mirey

Skorna blev OK med sula. Jag har lagt upp dom i mitt galleri om ni vill se =)

• Chris24

haha, meis gumman! Såg alla dina bilder på fb, skitfina =) hahaha, som jag skratta åt både dina och Mireys foton fast jag hade sett hennes innan hahaha

All lycka på måndag Meis!

Ps, jag blev officielt TL igår på jobbet, nu får jag lönen och allting och har mitt eget team, killen fick sparken, haha =) Nä men han skötte sig inte bra tyvärr så..
    Skit nervös!!

• mrsya

Hej tjejer

Nu har jag läst allt jag missat..och nu hinner jag kommentera det ni skrivit också

Chris- Tråkigt med svärmor Hoppas det kan lösa sig för er gumman..och stooort grattis till jobbet. det förtjänar du!

Mirey- jag läste om dina skor. Håller med Alex, du borde fan fått de gratis för allt besvär. Men skönt ändå att det känns ok.

Igår var vi till södertälje, beställde tårtan och bekräftade blommorna. Fan va nöjd jag är alltså!! Vi ska ha stora vinröda och stora champagne rosor. Det ska vara martiniglas på borden med ett blockljus i omringat av rosorna. På honnörsbordet ska vi ha rosor i båda färgerna längs hela bordet. Bakom oss ska det vara några upplysta pelare..När vi kommer in ska det vara rök på golvet...Sen ska röken ställas fram igen när vi dansar tryckare Det är ingen rökmaskin utan torr is som man lägger ner i vatten. Det gör att röken håller sig på golvet...kolla här

Här snöar det fan Men tur att jag ska till spanien..hihihi

Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3