• Chris24

Orientalisk Bröllop! Del 3

Här är tråden för oss som ska ha ett libanesiskt, syrianskt, armeniskt eller nåt annat från medelhavet!

Ideér, hemsidor, förslag, kläder,frågor, tips vad som är välkomna här!

Alla med en positiv anda och kommentarer är välkomna.

• Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3
  • Chris24

Lyssnar på alla dina låtar på bloggen nu Alex, lite dille över pitbull nu eller?

• Mirey

God morgon!!

Chris, fyfan d där med sin svärmor asså. Helt störd!!! Va hon hemma hos er eller??
    Du e helt borta nuförtiden!

Tjejer, snälla gå in i min blogg o läs dagens inlägg, SÅ JÄVLA ARG!

Händer idag för övrigt?

• Chris24

Mir, jag är inne på msn en snabbis nu? Är du inne innan jag sticker så vi kan snacka?

Kolla tråden där vi stör oss så kan du läsa mer om henne..

Ska läsa din blogg nu, kom in på msn snabbt, saknar dig ju!

• Chris24

Alex, hur lägger man upp musikklipp från youtube på ens blogg? Jag försöker knappa mig igenom men hittar inte det riktigt..

• Alexxxi

Mir! DU ska inte betala för dem!! Säg det till henne! Du har all rätt att göra så! Fan tror hon?? Och om det inte e hennes fel men va fan??

Chris, klicka på html på bloggen och kopiera embedlänken från youtube.

• Chris24

Hmm, funkade inte Alex.. jag gör nog nåt fel men men..

• Alexxxi

D ska funka, klickade du på html filen och fick fram en ruta?

Då ska du bara kopiera embed länken från youtube och klistra in den där, ibland så kallas den bädda in oxå

• Chris24

Jag kopierade in den uppe i adressrutan? Det är den, från youtbue klippet alltså? I den html-rutan som kom upp, sen uppdaterade jag?

• Alexxxi

Nää d e inte den du ska kopiera in, till höger om videon som visas på youtube finns det en embed länk lr som sagt en som heter bädda in, den ska du kopiera.

• mrsya

Hello tjejer..som ni ser så överlevde jag dagen..
    My God vilken dag..haha visste inte själv att jag kunde göra sånt som jag gjorde igår..
    Jag ska försöka berätta från start..

Syrran o en kompis kom till mitt jobb, kidnappade mig från kontoret. Satte på mig en slöja och en skitful lång jeanskjol med fastsydda ballonger..inte uppblåsta, så de såg ut som små snoppar haha..när jag rörde på mig såg det värre ut haha..
    De sprayade skitful röd färg i mitt hår..såg ut som en fågelskrämma..

Sedan fick jag mitt första uppdrag. Att handla kondomer (typiskt) :) Sen kom min kompis man o skjutsade oss till tågstation, där min kusin anslöt sig, sen tog vi tåget mot sthlm. Väl i sthlm stod ännu en kusin och väntade..och ALLA glodde på mig, inte konstigt dock..
    Sedan var det bara att gå ut på stan..vi höll till på drottninggatan. Jag tvingades dansa med gatumusikanter..alltså till deras musik..SÅ pinsamt. Folk trodde säkert att jag ingick i bandet..
    Efter det skulle jag sälja kondomer, en krona styck..Folk var jättesnälla, blev av med 20 kondomer, relativt snabbt.
    Nästa uppdrag var att göra statistik. Jag skulle fråga en massa människor om vilken ställning de rekommenderar. Kan säga att för killarna var det bakifrån rakt igenom haha!
    För pengarna jag sålde kondomer för så köpte vi en krona/tiara på buttericks...jättefint
    Efter det fick jag en hushållsrulle i handen, o nu var uppdraget att dela ut servetter till gästerna på mc donalds..folk måste tyckt att jag var puckad..

När uppdragen ÄNTLIGEN var det dags för bubbelpool. Vi var på spaparadiset, supermysigt ställe! Där tillbringade vi två timmar med frukt o gott att dricka.
    Efter det väntade Tabouli, bästa maten eveeer. De hade lite lekar vid bordet också. Bl.a så fick jag ett gäng frågor att svara på. De hade ställt samma frågor till Jim, o tanken var att vi skulle svara samma..annars borde vi göra slut haha!
    Efter maten kom min sexiga tårta, i form av en JÄTTEpenis..haha så jävla vidrig. Den var så ordentligt gjord med ådror o allt. Restaurangägaren tyckte att det saknades detaljer så han hade lagt persilja som hår och två ägg som testiklar haha..Fy fan vad vi garvade! Den var riktigt god
    Vi hade en superdag. Jag o syrran övernattade hos kussen i sthlm. Nu är jag hemma

Oförglömligt!! Hahaha garvar bara av att tänka på det...

Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3