Hej flickor!
Läget? Sj e jag forts sjuk men lite bättre iaf!
Jag ser att ni väntar på min berättelse om möhippan haha. Alex o Chris har juh redan hört!!
Jag hade så himlans kuuuuuuuul!! E supernöjd!!
Jag blev kidnappad av skrikandes tjejer hemma i min pyjamas, osminkad, hade inte borstat tänderna då mitt smink o min tandborste va borta haha. De la ögonbindel på mej, hörlurar o la mej i en vagn o körde mej ut hahaha... jag ba vart faaaan ska vi?!! Sen kommer vi in i ett varmt ställe, efter ett tag fick jag sitta på en stol o ta bort bindeln o vi va i gårdslokalen. De hade gjort så fint med ballonger formade till snoppar, frukostbuffé o drinkar. Vi va 7 tjejer där o alla hade på sej svart med röda läppar o svart skinn jacka, väldigt snyggt!! Vi satt o käkade frukost, de berättade pinsamma historier om mej haha. Sen blev jag sminkad o fick håret fixat o självklart fick jag en tiara, slöja o ett band runt axeln som d stod "möhippa" på!
Vi åkte till stan, där fick jag samla pengar, samla på mej blommor till en bukett på hötorget, beställa massa konstiga maträtter som fårtestiklar osv. Jag skulle dansa bredvid en man som spelade på gatan, men jag va tvungen o ragga upp en danspartner hahaha d va inte så svårt, hade värsta publiken!! Vi va väldigt högljuda haha jag va tvungen o krama o pussa massa människor o sjunga non stop. Sen satt vi o åt, o jag fixade rabatt hähä! Jag ba: "vi säger jämt ;)" Hahaha, han ba ee ok... sen fick jag juh värsta buketten på hötorget, alla ropade dit mej till för att ge mej blommor haha så d va inte så svårt ingen sa nej! Sen skulle jag fråga folk på stan om de va gifta o de skulle ge mej råd. Ett par med barnvagn, mannen fransman... jag ba oh ge mej bra tips. Hon ba jaa... kärlek... jag ba mer? Hon kollade på sin man o sa: "ärlighet... d e viktigt". Sen började hon gråta?? Jag ba eeeehhhhh??? Jag ba oj då men här får du en bukett som tack för tipset!! Sen fick hon en kram. Asså jag undrar forf vrf hon grät, vi har 2 teorier. 1: att hon e så förälskad i sin man att hon fick glädjetårar. 2: att han typ vart otrogen mot henne lr tvärtom. Hahaha... iaf d va jobbigt!
Sen fikade vi... sen åkte vi till ett ställe typ industriområde. När vi kom in trodde jag d va typ en porrklubb lr nått, såg ut som d. Men vi skulle sumo brottas!! Vi fick ha på oss värsta dräkten o handskarna, vägde typ 20kg!! Så fick vi möta varandra i ringen. Asså som vi skrattade tjejer!! Vi doooog nästan av skratt asså varje rörelse såg så rolig ut! Efter d va alla vi döda asså än idag har vi träninsvärk. Vi åkte till mej där min underbara mamma hade gjort middag o dukat fint. Sen fixade vi oss o drack o dansade! Vi gick ut på ambassadeur där vi hade skiiiiitkul!! Vi fick 100kr rabatt på inträdet för jag ba: får man ingen möhipperabbat?!! Hon ba ok du behöver inte betala... så söt! Måste ba säga at folk va generösa igår!! Väl in i cluben slutade inte mina drinkar komma o jag svepte alla hahaha... på cluben finns en scen... ganska stor där man kan dansa... självklart dansade ingen där utan nere istället. Jag fick ge alla en privat show hahaha... dansade o sexade ihjäl mej där på scen o alla tittade o hejade!! Sen efteråt kom d fram tjejer o gav mej komplimanger för min dans!! Sen festade vi loss, skandaaaal kväll, massa lapdans blev d!! Jag va hemma vid 4!
Måste ba säga att mina tjjer va verkligen snälla mot mej, fick ha på mej vad jag ville till cluben (svarta kläder til stan som dom ;) ) o blev fint sminkad!! Jag ick självklart ha på mej slöjan, tiaran o bandet ute på cluben med.
Det var den historian! Jag hade as kul o vi skrattade hela dagen!! Hoppas ni får en rolig dag ni med.
Alex, hemska historier, skulle va rädd om jag va du hahaha =P Asså d blir kul ändå, man tror att allt ska va så pinsamt o jobbigt, men om du har sån hejarklack som jag hade (tjejerna skrek sönder sej) så får man kick o man tycker d e kul!!
Meis, hoppas du får din spa kryssning då!!
Vad händer annars?!