• Chris24

Orientalisk Bröllop! Del 3

Här är tråden för oss som ska ha ett libanesiskt, syrianskt, armeniskt eller nåt annat från medelhavet!

Ideér, hemsidor, förslag, kläder,frågor, tips vad som är välkomna här!

Alla med en positiv anda och kommentarer är välkomna.

• Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3
  • Alexxxi

Hahaha uttråkad? Jag är iafl, kom in och såg att inget hänt sen imorse... Kan inte klandra Mirey hon är nog upptagen med en massa och Chris har jag ingen aning vart hon håller hus =)

• Chris24

Jag sa ju hejdå Alex din fjant! =) Jag gick fram och tillbaka och gjorde mig i ordning samtidigt inför jobb juuuu, som vanligt =)

iaf, jag fick platsen som säljcoach idag!!! Wohoo!!! Sen när jag är klar där så kommer jag och gå själva TL-utbildninge!! Wohohoooo, kilkilkilkilkil =) för mig, hahaha =)
    Sååå himlans glad!

I helgen blir det shoppa nya "business clothes" =) hahaha! ooooyeaaaah

Hörs imorgon brudar, Mir, saknar dig fortfarande! =)

• Alexxxi

Chris ya3ne vi har inte snackat sen i morse ja och nu vet (visste) jag inte vart du håller hus, smartass!

Grattis till den nya platsen !! Låter skitbra att du är på rätt väg!! =)

• Chris24

Är DU inne såhär dags din fjant? Msn igång eller? Är mirey inne också? Jag har inte öppnat min =)

• Alexxxi

Förresten, tjejer. har ni hört Elissa's nya underbara bröllopslåt? Eller ja kärlekslåt iafl.

Ord som: längtar tills den dagen jag bär den vita klänningen för dig, till den dagen jag föder ditt barn... sååååååå mysig och lugn!!

• Alexxxi

Japp logga in en stund fick ryck på voddler men är inte inne på msn.

• Chris24

Tror Marita hade den idag? Kan du skicka över den? Eller vad heter den så kan jag ta hem den på spotify?
    Jag vet en låt jag tror vi ska ha som ingång med zaffe när vi ska komma in faktiskt, den är tillägnad sångerskans dotter när hon gifte sig, kommer inte på namnet? hmm..

Nej, jag ska snart lägga mig så det är lugnt =)
    Voddler krånglig igen?

• Alexxxi

Här är Elissas, rekommenderas verkligen, jag ska lätt ha den i vår bröllopsvideo=)

OMG va glömsk du är människa!! Hahah, vet inte hur många ggr jag sagt att det är Majida el Roumi som sjunger den låten, här har du den

Min kusin hade den i sin video, dem satte in den när bilderna från kyrkan visades, mysig denna med, men denna känns mer seriös.

Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3