• Chris24

Orientalisk Bröllop! Del 3

Här är tråden för oss som ska ha ett libanesiskt, syrianskt, armeniskt eller nåt annat från medelhavet!

Ideér, hemsidor, förslag, kläder,frågor, tips vad som är välkomna här!

Alla med en positiv anda och kommentarer är välkomna.

• Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3
  • Alexxxi

Lina, kan ni inte leta efter nån annan lokal då?

• Haiati

joo, vi ska titta på flera, det löser sig:)

tänk om man kunde gifta sig på stranden,underbart:)

• Alexxxi

Hehe aahh, men kan ni inte ha ett sommarbröllop då? =P

• Mirey

Tjejer!!

Lina, vafan ni måste juh inte köpa systemet, vem säger d lixom? O vrf e d så? Sprit ingår inte i paket, vad jag vet. Och om d gör d, så blir d säkert mkt billigare om ni köper d själva. D har vi gjort, vi köpte svart ;) T ex 190kr för en 2L Vodka flaska, helt ok!

Chris, haha oskuldslakanen hahahahaha!! Vi köpte inget, fick flipp o orkade inte titta mer för jag kan inte ta nått beslut om färger osv fan!! Men tydligen ska vi skit i den traditionen för ingen gör så längre, alla ger pengar. Men mamma sa att hon kunde köpa till oss, äh i donno!!
    Fan va duktig du e på jobbet! Hur många avtal brukar man normalt sätta per dag i snitt annars? E d provision?

Alex, så fort jag hörde persiska i din meningen slutade jag läsa hahahaha =P

• Alexxxi

Hahahah mir, lovar jag tänkte på dig direkt när jag tänkte på "iranie" hhahahhaha

• Meii

Hej tjejer här kommer en till brud men inte en från libanon utan Eritrea. Jag såg ett inlägg i orientaliska tråden att ni skrivit lite om Colosseum, vet du nått om den lokalen? Vi funderar på den?

Ha det så bra

• Mirey

Alex, hahaha bra dääär!!

Meii, välkommen!! Kul men lite annorlunda bakgrund =)
    Jag vet inte så mkt om Colosseum föruom at min m2bs kusin ska gifta sej där i september hehe. När ska ni gifta er?!

Förrästen tjejer, min "idag e jag glad" tråd e med på månadens brev på BT haha kändiiiiiiiis =D

• Chris24

gooooodmorgon tjejer!

Jag var HELT slut igår kväll, kom hem vid 10, hade fan slocknat vid halv 11, hahaha =) Jag var slut.
    Hur mår vi?

Mir, man ska sälja 2/dag på den ena kampanjen så jag låg över med mina 6/dag nu ju och man får en fast lön och provision och det är fina pengar =) Haha, jag prövade en ny kampanj igår som jag sitter på nu, där ska man ha snitt 5/dag så det blir en ny utmaning!
    hahahahaha, visst är det lite kul med oskuldslakanen? Jag berättade för mamma och hon skrattade, hon sa det är en gammal tradition men att den körs väl inte längre?! haha, helt förskräckt!

Va gör ni alla i helgen? Mir! Är allt klart nu eller inför bröllopet? oooh, tänker på dig varje morgon, 22 dagar kvar.. fb status!! =)

Jalla, ha en fin dag ni allihopa!

• mrsya

Lina- Du verkar så lugn..När var det ni skulle gifta er egentligen? 2012? Min mtb är född 83, inte så gammal som din, men mkt mogen ändå..hihi

Mir- Vad är det för oskuldslakan ni snackar om, haha låter som på stenåldern. Hade ingen aning om någon sådan tradition. Vet bara att de förr i tiden äcklade sig o dansade med blodfläcken på lakanen...iuuugghh

Chris- Duktig flicka, du tjänar in storkovan..snart får din mtb prestationsångest
    I helgen blir det fika med kollegor o heron city med min älskling på söndag, ska gå på bio o njuta lite..
    Måste säga att vi verkligen behöver vara för oss själva, för vi tjafsar nästan hela tiden..Jag är så känslig nu med osäkerhet kring bröllop o så

Alex- Du o sharbel gör helt rätt, det är eran rätt att få tag på puckot. Men som sagt, jag tror han hör av sig..

Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3