• Chris24

Orientalisk Bröllop! Del 3

Här är tråden för oss som ska ha ett libanesiskt, syrianskt, armeniskt eller nåt annat från medelhavet!

Ideér, hemsidor, förslag, kläder,frågor, tips vad som är välkomna här!

Alla med en positiv anda och kommentarer är välkomna.

• Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3
  • Chris24

Hej meis!

Va skönt och höra allting har ordnat sig gumman, verkligen superskönt =) och lyda svärmor ska man absolut göra, hehe.
    Vänta med korten tills du får ett ok från svärmor tycker jag också så vet du exakt.
    Kul för er också, synd din man är deppig men herregud, han tänker ju på sin syster också såklart. försök och ha tålamod med honom just nu och att han kanske inte tänker på allting du gör i förstahand.

Jag ska snart iväg till jobbet, alex & mirey, ni är sega på msn! Ni snackar säkert med varandra och säger till varandra "ignorera chris, hon ska ändå jobba snart"

Lyssnar på rihanna- rude boy, fan va jag älskar denna flickan!
    take it take it take it puppu loving!! haha =)

Solen skiner tjejer, ut med er och njut!!! Jag ska snart,ooooh va lite sol kan göra mig glad alltså!

Jalla, vi hörs ikväll eller nåt kanske!

• mrsya

Chris- Tack för stödet
    Om Mirey o Alex är elaka mot dig, så säg till mig :-@
    Ha en bra dag i solen gumman..

• Chris24

Ps, grannarna måste nog fatta en libanes finns i deras byggnad då hööööögsta volymen med Nancy Ajram finns i huset just nu MED högtalare!! =) hahahaha.

Meis, det ska jag ´komma ihåg! byeeeeeeeeeeee

• Alexxxi

Asså jag får lite smått panik... Baho (fotografen med cateringfirma) har inte svarat på 2 veckor eller ringt upp oss=S Fotografering/filmning e ju bokat men vi ville ju veta lite grejer angående catering... skitskumt... han brukar ju va seg på att svara men inte så här seg=S

VARFÖÖÖÖÖÖÖÖÖR är dem såna?? Eller är det vi som är hispiga??

• Haiati

vi har hittat en kyrka och lokal o solna, så vi får se om det blir den kyrkan

Nancy Ajram med låten meshtaga leek är väligt bra chris

• Haiati

alex- svenskar har inte alltid det lätt dom heller:P

• Alexxxi

Kanske inte Lina men ni kan ändå strunta i saker som inte vi kan tyvärr.

• mrsya

Chris- Nancy är grym Me like

Alex- ta det lugnt gumman, jag tror att han kommer höra av sig, det är pengar det handlar om. Han tänker nog att det är tid kvar till erat bröllop..Men jag förstår din panik, haha..bridezilla

Lina- Vad är det för kyrka? Syrisk ortodox eller en svensk kyrka? Hur gammal är din blivande?

• Mirey

Hej tjejer!

Meis, underbara nyheter!! Hoppas verkligen verkligeeeeeen!!

Alex, ta d lugnt!! Ni har mkt tid på er. Han kanske e bortrest?!

Lina, e d Coloseum du pratar om?!

Chris, jag va knappt vid datan idag hehe.

Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3