Hej tjejer
Soligt och fint här i Eskilstuna också. Man blir så glad.
Igår kväll försökte jag prata med min blivande och han hade inte mkt att säga. Han tyckte varken det ena eller det andra och det retade mig så mkt att vi nästan blev osams. Samtidigt som jag borde förstå hans situation också, att det är mkt svårt..men blir så själviskt
Anyways, jag har good news. Han pratade med sin syster igår och hon hade sagt att vi absolut inte får ställa in bröllopet. Hon sa att det inte får drabba oss och att vi inte ska bli lidande. Svärmor hade sagt att vi får lyda..med andra ord kommer det att bli bröllop.. Men jag får ta det lite lugnt och inte ta ut ngt i förskott. Ska vänta lite till innan vi delar ut inbjudningskorten.
Alex- Fina bilder gumman, det kommer bli jättebra
Chris- håller tummarna för att du ska kunna göra karriär på ditt jobb..du verkar vara superduktig i ditt jobb..keep it going
Jag har säkert en del som du vill se men har inte hunnit fota ngt..får göra det så fort jag hinner
Vi har nog alla möbler, soffor, tv-bord, soffbord, köksmöbler, säng, madrasser, sängbord osv..bara smådetaljer kvar, klockor, gardiner, dekorationsprylar, tavlor o sånt..
Mirey- tråkigt att höra med bordet, 4 tusen då ska den fanimej vara hel..