God kväll tjejer!
Alla var inne utom jag såg jag =)
Alex, maila bilderna, du förstår reglerna med nya saker som sker omkring oss ju så måste jag ens nämna att du ska maila bilderna wli?
Mir! maila bilderna? =)
Meis, har du också bilder och maila mig? haha =) Maila isf!
Hade en bra dag, satte 6 hela avtal idag och 4 igår jag uppnådde provisionen redan idag! wohoo, och jag som har 4 arbetsdgr kvar liksom, lagom glad! tss.
Hoppas också jag får söka som TL så jag kan få högre lön o bättre villkor.
Fick reda på att försäkringskassan endast går 1år bakåt det året du faktiskt blir gravid o kollar vad du tjänar och hur mycket, till din föräldrapenning och att du då dem sista 5mån är dem som absolut mest gäller, ringde tanten idag nämligen. Så jag tänkte det året vi bestämmer oss för barn ska jag slita arslet av mig för en hööööög penning =)
Vi hade ju möte med prästen idag, han är svensk präst och hur härlig som helst, josef fick ju läsa 2 stycken ur biblen om markus o sen mosestestet men jag förklarade för honom på vägen också såklart iom jag har läst dem =) Vi snacka i 1,5h liksom med prästen, han är ung o väldigt avslappnad, inget tvång o gammaldags liksom, superskönt. Han är gift med en iranier så dem praktiserar två religioner hemma! Väldigt öppensinnad präst må jag säga =)
Så josef döps ju nästa fred o jag ska försöka va med då tänkte jag, hehe. min man döps!
Meis, vilka möbler har ni fått till lägenheten? Skönt o höra att du har tänkt mer positivt i en tråkig händelse ändå, trots allt något ni vill göra och så. Hur mår din blivande? O hans syster såklart?
Skit trött idag, ska duscha nu tänkte jag och diska.. suck.
gällande mammor så är det SÅ typiskt, hahaha, min mamma är ju så pass ärlig o det vill jag men jag blir sååå osäker och ändrar mig såklart pga hennes åsikt. Sen blir det pannkaka av det hela och om vi tjurar så säger hon till slut "gör som du vill, ska inte säga nåt!" fast man vet vad hon egentligen tycker och då ändrar man ju sig igen såklart!! aaaaah =)
Jalla, skriv snart o skicka skicka! =)