• Chris24

Orientalisk Bröllop! Del 3

Här är tråden för oss som ska ha ett libanesiskt, syrianskt, armeniskt eller nåt annat från medelhavet!

Ideér, hemsidor, förslag, kläder,frågor, tips vad som är välkomna här!

Alla med en positiv anda och kommentarer är välkomna.

• Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3
  • Chris24

goooodmorgon!

hur mår alla?

alex, vart är du på msn o gömmer dig idag då?

• Chris24

Jag beklagar Meis, vad har hänt? Inget illa hoppas jag?

• Chris24

Usch, jag beklagar så mycket Meis! Läste igenom eran långa tråd nu =) Ni var inne igår såg jag nu, hehe.

Jag tycker faktiskt precis som Alex, dem punkterna hon precis drog upp stämmer ju kanon bra så jag vet det kan låta själviskt men ändå, gör det som känns bäst för er helt enkelt. Om ni kan gå vidare med tänkandet också.

• Haiati

joo precis.sökte upp namnet på youtube;) jättebra sångare:)

• Chris24

Är alla borta nu när jag är inne eller? =(

Mir vart är duuuu!

• mrsya

Lina- Ja han är bäst, enligt mig då hehe

Chris- Tack gumman, känns mkt skumt att inte veta vad som blir av det man planerat i typ ett år. Men jag hoppas det blir det som är bäst att bli..

Alex- Spännande! Lycka till

• Chris24

Du o din blivande får ju sätta er ner först själva och gå igenom vad ni vill väldigt gärna och sen får ni gå igenom detta med hans familj och se vad dem tycker också då.
    Önskar er alla lycka gumman.

Alex, lycka till med uppsättningen!

Mir, naglarna känns kanon precis =) Jag är nöjd med alla utom EN, hahaha, den är lite för spetsig i kanten men hon sa 2-3dgr så brukar dem lugna ner sig, hon har ju 1v garanti annars så jag kan gå tillbaka. Hon va jätte rolig och snäll, OK jobb för en nybörjare

• mrsya

Chris- Ja precis, får bli ngt sånt..
    Har du fixat naglarna, kul Fransk manikyr eller? Gele eller akryl?

• Chris24

Ja, jag gjorde det i helgen, känns konstigt och skriva med dem nu =)
    Jag gjorde gele denna gången för jag har aldrig prövat det innan och alla säger till mig att gele är bättre för naglarna också. Dem blev bra för att va nybörjare, haha. Du vet, man finner många småfel egentligen eftersom jag är van vid naglar men jag ger henne chanserna så det är därför jag är lugn. Hon har 1v garanti som sagt så jag ska nog tillbaka o fixa en nagel bara, den är för spetsig. Dem är fyrkantiga =)

Dem har "vita" tippar men inte som fransk, svårt och förklara men hon tog inte sådär knallvita med tipparna o så utan byggde på mina egna men la inte lite lite vitt så det såg snyggare ut helt enkelt, förstår du? haha.

Är du på jobbet eller?

Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3