Heeeelloooo brudar!!
Lång dag men ändå snabb? hehe =) Fixade mina naglar idag iaf, sååå fina, jag gjorde dem a la Mirey style Mir! =) Som vi snackade om? Dem blev fina, jag är nöjd! Sååå ovanligt o skriva på tangetbordet juuuu, hahaha, kommer du ihåg Mir?
Men måste säga gelen är sååå mycket finare alltså än akryl nu när jag prövar det för första gången, så fräscht =)
Mir! Såg du mitt inlägg på fb? Jag önskade er all lycka ju
Måste va skönt med grannen som kompis iaf, hehe. När kommer sängen förresten?
Vilka låtar bestämde ni med sångaren mir? Jag är nyfiken fortf på vad han sjunger hallå! Har ju inte fått låtarna skickade än? hahaha, assyriska är nog något vi lär höra imorgon, ska träffa Georgette & Jean, mammas kompisar från Libanon men dem kan arabiska och syrianska =) Duktiga!
och med sminket är det ju såå superskönt o höra, äntligen är bridezilla happy!! hahaha, så söt du är Mir, jag svär
Känns som om allt blev om Mir? hahahaha.. hur gick det för Alex o Shabbe denna helgen? Tänkte smsa dig idag o kolla MEEEEN jag insåg att det var lönlöst för hon svarar aldrig ändå så =P
Va gjorde alla andra denna helgen? Jessika, åt du några tårtor? eller prövade menar jag? =)
Hahaha, vi har alltid gäster hos oss, det stämmer fan men va ska man göra? Släkt you know! Han är dock störtskön måste jag säga, vi har suttit och snackat ikväll (iom josef jobbar natt igen) hur länge som helst o han har berättat sååå många hemlisar om familjen, ni måste höra sen! WOW! säger jag bara.
Nu ska jag duscha o hoppa ner i sängen, imorgon blir det god mat hos mamsen, goooood libanesisk maaaaat, MUMS!!
Kände mig så luffig innan, Alex bjöd mig på öl och cigg, det var länge sen man liksom "drack" sådär bara, haha, med hans farbror!! men jag blev lite äcklad av ciggen för det va så länge sen, såg dock sexigt ut med cigg i ena handen i dina fiiina naglar, hahahahaha =)
Jalla, godnatt!