• Chris24

Orientalisk Bröllop! Del 3

Här är tråden för oss som ska ha ett libanesiskt, syrianskt, armeniskt eller nåt annat från medelhavet!

Ideér, hemsidor, förslag, kläder,frågor, tips vad som är välkomna här!

Alla med en positiv anda och kommentarer är välkomna.

• Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3
  • mrsya

Alex- Tack..nu är det klart! :)

Mirey- peach och lila är inte alls omatchande! Jag tycker definitivt att du ska köra på det du är sugen på.. Lila och rosa är också fint, men jag tycker peach o lila är mer ovanligt och unikt, och framförallt så är det vad du vill ha.
    Skönt att sminket känns bra iaf :) Ska också ha lösögonfransar, är sugen på make up stores "doll".

Ang. håret, känns skönt att vara nöjd faktiskt :) Det blev ingen färdig uppsättning, men själva grunden, framifrån, höjden på den, testade med slöjorna osv.
    Det blir en ganska klassisk uppsättning, en liten bulle på huvudet med låg uppsättning, och en snedbena, luggen blir som en gardin haha..svårt att förklara :)

• Alexxxi

Mir, fan va ångest... hoppas du kommer på vad du vill ha iafl. Rosa och champagne med lila klänningar e ju inte fint... Kör på vad du vill ha gumman lyssna inte alltid på dem.

Åh jag har heller ingen erfarenhet av fransar, doll som Meis snackar om har vi ju sett Mir, dem va ju hur snygga som helst=)
    Brukar du använda dem Meis?

Hhahaha jag vill oxå ha gardinlugg på sidorna Meis men jag får inte, haha =P

Har inte haft mkt idag, har snart, men va och kollade det med ppiller... =)

• mrsya

Alex- Varför får du inte ha gardinlugg haha?
    Fransarna har jag inte testat, men har sett flera som testat, vet att de är ganska enkla att använda.. :)

Nu är det luuuunch :) kililili...fett hungrig

• Chris24

Jag är sjuk! =( Jag spydde innan och låg o blev JÄTTE yr hela tiden, skit jobbigt.. Josef är hemma o tar hand om mig, just nu är jag vid datorn och skriver snabbt, ska lägga mig igen, är så jävla yr i skallen.

Alex, hur gick det med barnmorskan? Vad blev det för piller ditt nervvrak?

Välkommen in i värmen Haitai! =) Kul med fler här inne bara!
    Vartifrån är du och din man?

Mir, kör som Alex o Meis säger.. kör på det du gillar, om du kan igenom floristen såklart. Annars finns det väl andra florister?

Nej, nu blev jag yr igen, ska lägga mig.. ha det.

• Alexxxi

För jag har det varje dag, haha, och alla mobbar mig=(

Chris, fan va jobbigt!! Krya på dig!

D gick sådär, i och med att jag haft migrän när jag va liten så kunde jag inte använda vanliga ppiller utan får ta minipiller, cerazette tyckte hon. Mirey använder dem men minns inte riktigt vad hon tycker om dem.

• Chris24

Vad har p-piller med migrän och göra?
    Ja,bara du trivs med dem så, haha och inte börjar böla om massa oregelbundet hit och dit. Jag tror Mirey inte gillar nåt alls som är oregelbundet, haha =)

Men skönt du fick dina piller äntligen!

Jag fick min älskade man och gå ut och köpa oss lite god mat med god dricka för jag är sjuk du vet, hehe. =)

• Chris24

Snackar ni om din lugg som du har mittbena på eller snedlugg när Sharbel kommer?

• mrsya

Chris krya på dig..mkt magsjuka som går nu, det är väl en släng av det du har fått?

Alex- haha okej nu fattar jag..du o alla andra vill ha variation? :) Du är säkert fin i allt..

• Alexxxi

Migrän beror på tjockt blod eller va det va hon snackade om och vanliga piller riskerar blodpropp så hon att cerazette är ett mellanting inte minipiller och inte ppiller det saknar ett ämne, minns inte vilket som gör blodet tjockare och i och med att jag haft migrän så va det säkrast att börja med cerazette och inte vanliga piller.

Men kunde senare om jag ville göra läkarprov och se, jag har ju inte haft migrän sen lågstadiet typ.

Meis, haha mmm jag hade nog haft mina gardiner men det skulle se för alldagligt ut på mig i så fall=(

• Mirey

Hej tjejer!!

Alex, så du ska oxå ta Cerazette. Jag tycker dom e ok. Jag blev jätteyr i början så fort jag tog dom en liten stund men sen gick d över. Sen blev min mens utesluten helt, skönt men samtidigt jobbigt, man går runt o tror att man e gravid typ. Sen blev jag ganska känslig när jag slutade med dom, bölade o så. Men minns inte hur d va i början. Jag väntar juh på min jävla mens nu som har legat o lurat allt för länge så jag kan börja med dom igen. Kul att jag kommer ha mens på mitt bröllop =)

Chris, nää fyfan stackare. Krya på dej o vila ordentligt. Bra att J tar hand om dej, ha ska slava nu hehe. Så du e hemma från jobbet idag då skönt! Vad händer annars? Snart åker ni juh! Hur e d med mamma?

Meis, ja de ögonfransarna har jag hört talas om, ska fråga efter dom nästa gång jag e där, såg inte namnen på de olika fransarna sist nämligen. Håret låter jättefint, jag ska ha typ likadant som dej men lite högre men inte allt för högt för jag tänkte ha slöjan under bullen. Ska du ha den över? Ska du ha löshår nått?

Imorn får vi nycklarna till lgnh o jag har nu rensat min jävla garderob o fyllt 2 stora väskor som jag ska ta med imorn redan, sånt som jag inte använder o lär inte göra kommande månaden lixom. Skönt för mamma oxå då kan hon ta bort den garderoben som ligger i hallen o tar upp plats, tycker så synd om henne d e kaos hemma vi får inte plats med våra saker. Jag o brorsan flyttade tillbaka hem samtidigt juh.

Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3