Hej tjejer!!
Alex, så du ska oxå ta Cerazette. Jag tycker dom e ok. Jag blev jätteyr i början så fort jag tog dom en liten stund men sen gick d över. Sen blev min mens utesluten helt, skönt men samtidigt jobbigt, man går runt o tror att man e gravid typ. Sen blev jag ganska känslig när jag slutade med dom, bölade o så. Men minns inte hur d va i början. Jag väntar juh på min jävla mens nu som har legat o lurat allt för länge så jag kan börja med dom igen. Kul att jag kommer ha mens på mitt bröllop =)
Chris, nää fyfan stackare. Krya på dej o vila ordentligt. Bra att J tar hand om dej, ha ska slava nu hehe. Så du e hemma från jobbet idag då skönt! Vad händer annars? Snart åker ni juh! Hur e d med mamma?
Meis, ja de ögonfransarna har jag hört talas om, ska fråga efter dom nästa gång jag e där, såg inte namnen på de olika fransarna sist nämligen. Håret låter jättefint, jag ska ha typ likadant som dej men lite högre men inte allt för högt för jag tänkte ha slöjan under bullen. Ska du ha den över? Ska du ha löshår nått?
Imorn får vi nycklarna till lgnh o jag har nu rensat min jävla garderob o fyllt 2 stora väskor som jag ska ta med imorn redan, sånt som jag inte använder o lär inte göra kommande månaden lixom. Skönt för mamma oxå då kan hon ta bort den garderoben som ligger i hallen o tar upp plats, tycker så synd om henne d e kaos hemma vi får inte plats med våra saker. Jag o brorsan flyttade tillbaka hem samtidigt juh.