• Chris24

Orientalisk Bröllop! Del 3

Här är tråden för oss som ska ha ett libanesiskt, syrianskt, armeniskt eller nåt annat från medelhavet!

Ideér, hemsidor, förslag, kläder,frågor, tips vad som är välkomna här!

Alla med en positiv anda och kommentarer är välkomna.

• Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3
  • Mirey

Tjejer, kollade på fel halsband, här e den rätta
    www.guldfynd.se/page.jsp&articleNo=6019210&step=3&&productType=5&priceRange=0-500&attributeType_4=&articlesPerStep=8&attributeType_2=&attributeType_1=&articleNo=&search=Visa+resultat+%3E%3E%3E

• Chris24

haha, som du läste Mir så kom ju King of Queens så jag sitter vid soffan nu, åt precis lite spagetti med köttfärsås och nu gjorde jag en god sallad med citron & olja, mums!! =)
    Jag var ute innan, kändes faktiskt bättre o ha varit ute en sväng i det friska måste jag erkänna =)

Nu räcker det dock, haha

Mir,länka på msn när du kan, jag har den öppen även om jag inte sitter vid datorn så mycket just nu, du kan ju skriva när du är klar. Jag vill se dem!

Blått är ingen svensk tradition mir, det är mer amerikanskt, "something borrowed, something blue".. osv osv.. så det är kanske därför? Varför köpte du det?

• Alexxxi

Morning =)

Chris! Inget slår det som görs i Libanon så är det bara=)

• Mirey

Fan Alex hann innan mej!!

God morroooon alla blivande brudar! Läget idag?

Har inte vart mkt action här på senaste...

Vad händer idag då?! O i helgen?

Sj ska jag åka till svägerskan vid 12, hon ska typ sminka mej på bröllopet, jag o hon. Så jag ska provsminka mej lite. Känns så skönt med henne jag e jättelugn nu ang sminket, litar på henne o vi har samma smak. Sen ska jag till lgnh o ta emot våran soffa om inte Shabbe hunnit göra d innan, o packa upp lite. Sen kl 18 ska vi träffa sånagaren o gå igenom låtar o så, har lagt över ngr jag vill ha på usb.
    Lör & sön jobbar jag.

Yalla vaknaaa!!

• Haiati

läget är toppen, hur står det till med dig ?

• Haiati

ja min blivande man är syrian, tack och lov, hahah

vi har kontakter vettu så vi behöver inte skynda och stressa med kyrka och lokal vi blir nog 350 gäster som jag kan se nu...

min kläning ska vara enkel med långt släp,,håret ska vara nerstläpt med vågit hår, lång slöja med smycke över pannan, om ni förstår:)

• Haiati

det är sååå mkt man ska tänka på när det gäller bröllop, man hinner ju knappt inte,hehe, min man säger att jag ska ta det lugnt, men va fan, man vill ju att allt ska planeras i tid:)

• Chris24

goooodmooooorgon!

Fan, jag gjorde en Mirey idag, sov lääänge
    Inte alls likt mig alltså! Haha, vakna typ NYSS!! wooooha =)
    Fast Josefs farbror kom igår från Spaninen (han är marockan, gift med en spanjorska, bodde i sverige i 20år innan dess) så vi satt upp och snackade till omkring 2 typ..
    Han är störtskön man alltså! Man märker att han är som Josef säger "svarta fåret" haha =)

Han är yngst, röker, dricker, snusar, går ut på barer osv osv, han är emot allting dem inte gör =) Fast han sa att dem alla hade varit såna i tiden men dem blev äldre, hehe.

Jag stannade hemma idag också, tänkte va fan, sista dagen på veckan kan jag lika bra va hemma!
    mir, ska nog kolla om jag kan fixa mina naglar idag? Ska snacka med henne ang va hon tycker om det du gör faktiskt med dina naglar? Om jag ska ha det så nu tills bröllopet och sen franska!

Ska ut och köpa lite saker sen, alla sover fortf.. =)

Alex & Mir, visst var bilderna snygga? Sååå perfekt =)
    Tar fler bilder när jag åker ner! Förstår ni jag åker snaaaaart?! ååååh!! Längtar så =)
    snackade med min kusin igår o vi planerade typ hela dem 10dgr vi ska va där, hahaha, ingen sömn!

Mir, du har mycket o göra idag! hehe, hoppas det går finemang med sminket snäckan och att allt går fint med soffan, som jag sa igår, behövs bara sängen ju
    hahaha, skriv sen!

Jalla, skriv alla! Jag är pigg med kaffe =)

• Haiati

jalla:) vilket land kommer du ifrån?

Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3