goooodmooooorgon!
Fan, jag gjorde en Mirey idag, sov lääänge
Inte alls likt mig alltså! Haha, vakna typ NYSS!! wooooha =)
Fast Josefs farbror kom igår från Spaninen (han är marockan, gift med en spanjorska, bodde i sverige i 20år innan dess) så vi satt upp och snackade till omkring 2 typ..
Han är störtskön man alltså! Man märker att han är som Josef säger "svarta fåret" haha =)
Han är yngst, röker, dricker, snusar, går ut på barer osv osv, han är emot allting dem inte gör =) Fast han sa att dem alla hade varit såna i tiden men dem blev äldre, hehe.
Jag stannade hemma idag också, tänkte va fan, sista dagen på veckan kan jag lika bra va hemma!
mir, ska nog kolla om jag kan fixa mina naglar idag? Ska snacka med henne ang va hon tycker om det du gör faktiskt med dina naglar? Om jag ska ha det så nu tills bröllopet och sen franska!
Ska ut och köpa lite saker sen, alla sover fortf.. =)
Alex & Mir, visst var bilderna snygga? Sååå perfekt =)
Tar fler bilder när jag åker ner! Förstår ni jag åker snaaaaart?! ååååh!! Längtar så =)
snackade med min kusin igår o vi planerade typ hela dem 10dgr vi ska va där, hahaha, ingen sömn!
Mir, du har mycket o göra idag! hehe, hoppas det går finemang med sminket snäckan och att allt går fint med soffan, som jag sa igår, behövs bara sängen ju
hahaha, skriv sen!
Jalla, skriv alla! Jag är pigg med kaffe =)