God morgon tjejer!
Jag va hos "floristen" igår i en rutten lokal/kontor. Inga blommor hade han utan bara bilder. Vi gick igen ngr o han föreslog rosa med champagne då mina tärnos ska ha lila. Han tycker, för vår skull, att d blir finast om man matchar med tärnorna men jag vill inte ha lila. Så rosa e d närmaste lixom. Vi valde ingen färg utan vi ska tänka lite nu o gå tillbaka i v då han får in rosor så man kan se framför sej. Vi vet iaf hur vi vill ha dekorationen på honnörsbordet =)
När vi gick därifrån blev jag lite ledsen, jag vill juh ha aprikos med champagne!! Jag tänkte att tärnornas bukett kan va i endast champagne, o corsagerna oxå i champagne. Sen i kyrkan o lokan lite peach, han sa 70% champagne o 30% peach typ... Jag tänkte sen vid honnörsbordet kör man bara vitt o champagne lr lilte peach... får se. Asså i början ville jag att allt skulle smälta in men nu bryr jag mej helt enkelt inte. O när man bestämt sej för en färg sååå länge så e d svårt o tycka om någon annan!
Sen va jag i stan med svägerskan o provade smink. Vi har hittat d vi vill ha. Hon ahr jätte mkt hemma oxå, utbildad sminkös men inte jobbat med d. Så jag ska dit ev på fre o prova. Sen foundation o rouche tar vi efter att jag solat kalrt så d blir rätt!! Hittade jättefina lösfransar på åhlens som blir längre juh längre ut på kanten man kommer med ögat. Men jag har aldrig haft helfransar utan bara halv.... får prova =)
Haiti, välkommen! E du syrianen lr svensken?!! Vart ska ni gifta er? Jag ska gifta mej den 27 mars. Vart bor du?
Meis, va kul att du va nöjd. Gjorde hon en färdig uppsättning lr? Vilken modell blev d?
Chris, vrf en dålig dag igår? Ja jag kommer nog stressa in i d sista... händer annars?
Alex, mkt idag? Gick d bra utan oss igår?