• Chris24

Orientalisk Bröllop! Del 3

Här är tråden för oss som ska ha ett libanesiskt, syrianskt, armeniskt eller nåt annat från medelhavet!

Ideér, hemsidor, förslag, kläder,frågor, tips vad som är välkomna här!

Alla med en positiv anda och kommentarer är välkomna.

• Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3
  • JG x 2

Chris: Mattius var också riktigt fint...
    Jo, är lite rädd för det där att stava till efternamnet, svenskarna kan för fan inte stava till det namnet jag har nu, hur i helvete skall de klara av det sen? Jag har danskt efternamn nu och det är INTE svårstavat... men jag skall ha Jannis efternamn, inget snack om saken och inget supersvenskt med dubbelnamn..

• JG x 2

Chris: Bara att lära sig "lukta på fisen" danserna :D

• Chris24

Jessika, samma här, dem har dels alltid så svårt och bara uttala mitt efternamn och ändå är det inte alls svårt asså, tänk sen när jag ska ta Josefs efternamn som är dubbel dessutom! Jag ska ju ha mammas efternamn med när jag gifter mig också, shiiit vad långt hahaha..

Aaa, Mattius har vi båda alltid älskat och det finns med i biblen så lite heligt blir det för min släkt så därför tänkte vi det med, Josef heter ju Kruse också med i sitt efternamn, hans mamma är ju dansk men det är ganska lätt.

hahaha "lukta på fisen" är klockren!! =)

• Chris24

Jo tjejer, ska berätta en sak som hände Josef.. han ville testa en sak med hans efternamn så han skrev ett CV med hans arabiska efternamn och ett CV med hans danska efternamn.

Han skickade iväg samma CV till SAMMA jobb men med olika efternamn, först det med hans arabiska, hörde inget från jobben.. sen skicka han iväg det med hans danska.. gissa?

2-3dgr senare ringer dem, SAMMA jobb alltså.. sjukt va?

• Alexxxi

Hahah Shan äger trots att han kan överdriva lite fööööööööör mkt ibland.

Jessica, vad kommer ni ha för efternamn?? Åh älskar grekiska!!

• JG x 2

Jo jag vet att samhället är så tyvärr, Men man får bita i det sura äpplet när man har ett utländskt efternamn.
    Som det är nu heter jag Johansen och det kan svenskarna inte stava till... hur i helvete blir det när jag byter efternamn till Grigoriadou LOL...

• Chris24

hahaha, OMG!! Jessika, dem kommer ALDRIG o lyckas!

va fint, love grekiska alltså! =)

• JG x 2

Jag är lite rädd för det ju, när de inte ens kan skriva Johansen... Svenskar hmpf! Jaja de får lära sig iaf!!! Börjar öva: G som i Gunnar, R som i Rickard, I som i Ingvar.... LOL

• Alexxxi

Hahah men greker ska ALLTID ha invecklade efternamn! Haha japp du får börja öva redan nu=)

• Chris24

hahaha, precis! få dem och ta bebissteg, hahaha =) Nej,vad elaka vi är nu sanningen svider ibland dock.

Mitt internet cpa sig innan Alex, msn loggade ut sig själv o nu så är den halv osäker fortf, du fick så många tfn samtal ändå så! =) haha.

Jalla, jag ska sticka snart så vi hörs kanske ikväll eller så! Ha en bra dag, hälsa Mirey från mig om hon är inne idag! =) kanske vi hörs ikväll snäcks.

Och, hejhej Meis om vi inte hörs! =) Så, nu fick jag med alla va? haha

kilkilkilkilkilkilkilkilkilkil aaaaawehaaaaa =)

Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3