• Chris24

Orientalisk Bröllop! Del 3

Här är tråden för oss som ska ha ett libanesiskt, syrianskt, armeniskt eller nåt annat från medelhavet!

Ideér, hemsidor, förslag, kläder,frågor, tips vad som är välkomna här!

Alla med en positiv anda och kommentarer är välkomna.

• Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3
  • Chris24

Hahahaha, dem blev inte giltiga? Shit, får väl kolla våra papper då också.. lite segt för 1dag liksom!

Är det kallt ute? Jag sitter här inne och svettas, haha =)
    Josef va uppe hela natten o kollade OS den fjanten så han gick o la sig vid 8 imorse i sängen, haha, jag vaknade av det o gick upp!

Jalla! Vakna alla! Ingen på msn heller?
    nejnej, det vanliga då Alex, ingen skriver till mig längre där..

• Chris24

Jo,alex förresten, jag ska få inviten idag så jag ska se hur jag ska koppla in det. Kollar du på datorn när det gäller filmerna eller? Jag funderade på att koppla in det via tvn kanske från datorn?

• Alexxxi

Ja i och med att jag inte har tv i mitt rum så kollar jag genom datorn men jag har ju en enorm skärm, haha.

D e kallt som faaaaaaaan är det!! USCH!

• Mirey

God morgon!!

Asså ska vi ens snacka om vädret? -20 GRADER!! Jag tittade ut från fönstret o bussarna e kaos! Folk väntade 1h i detta väder för bussen in mot stan. De stod o hoppade o gick omkring. O jag som ska va i stan kl 13 sen Södertälje kl 18. Hur fan ska detta gå till? Mkt av trafiken e inställd!!! Jag blir så irriterad på detta!

Annars, vad händer?!

Meis, han heter Andreas vår florist. Jag har knappt någon aning om hur d kommer bli hehe. Men jag får se om jag lyckas ta mej dit, d e kaos i trafiken som sagt.

Alex, jag beställde hindersprövning för typ 2v sen när vi pratade om d, tror du de har kommit lr?? Så irriterande. Fyfan vad jobbigt för er då haha 1 dag lixom!

• mrsya

Håller med er tjejer om vädret..Kaos!! Vi som snart ska till södertälje..Borde ju vara plogat?

Mirey- Andreas, okej, hoppas det blir bra :)

Chris- Socionomlönen varierar beroende på kommun och arbetsplats. Jag jobbar inom socialtjänsten, dvs. vi har myndighetsutövning och kan jobba med tvångslagar. Ingångslönen i eskilstuna är 22500 i dagsläget, vet inte vad du tycker om det :)

• mrsya

By the way..ni snackar om hindersprövning, är den bra för ngt mer än när man ska byta efternamn?

• Alexxxi

Aaa... du måste ha det för att bevisa att man inte varit gift tidigare. Samt att man inte är syskon. =)

• Haiati

hej svejs:)
    har en liten fråga, vad ska ni ha för bröllop?

• Alexxxi

Här hittar du allt från syrian bröllop till armeniskt, libanesiskt och grekiskt samt assyr med, haha =P

Du själv då?

• Haiati

vilken blandning, vad roligt:)
    här blir det syrians/svenskt bröllop

Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3