• Chris24

Orientalisk Bröllop! Del 3

Här är tråden för oss som ska ha ett libanesiskt, syrianskt, armeniskt eller nåt annat från medelhavet!

Ideér, hemsidor, förslag, kläder,frågor, tips vad som är välkomna här!

Alla med en positiv anda och kommentarer är välkomna.

• Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3
  • Haiati

Sverige :) ska du gifta dig i libanon?

• Chris24

Vi ska gifta oss i Libanon och Marocko =) Vi har 2 bröllop! hihi. Jag är född i Libanon men kom till Sverige när jag var omkring 1år..

Trodde du var syrian? Eller du gifter dig med en syrian?

• Haiati

åhh 2 bröllop, då har du mkt att stå i:) jag ska gifta mig med en syrian

• Chris24

Ahaa, då är jag med =) Min blivande är halv marockan/dansk så vi ska gifta oss i Marocko för han o hans pappas skull, alltså familjen där nere, han är enda sonen också nämligen. Och i Libanon för jag vill va en riktig sessa =)

Har du sett bilderna från min blogg? Finns ovan med länken! Kolla!

Vart gifter ni er? Många gäster såg jag,som Mirey ungefär! Men ingen slår Meis med sina 550 så hahaha..

Har du bilder på klänning? Lokal? kyrka? Annars måste ni boka boka boka nu! Haha =)

• Haiati

kyrka och lokal fixar vi senare för min man känner folk från kyrkan och folk som har lokal, syrianer känner många, haha

www.halens.se/ProductPage.aspx&mid=1819&sort=0&dir=1 där kan du se kläningen som jag har tänkt mig..
    jag vill ha det ganska enkel men ändå fin.

• Alexxxi

Enkel o stilren =)

Haiati skrev 2010-02-26 12:39:24 följande:
    kyrka och lokal fixar vi senare för min man känner folk från kyrkan och folk som har lokal, syrianer känner många, hahawww.halens.se/ProductPage.aspx där kan du se kläningen som jag har tänkt mig.. jag vill ha det ganska enkel men ändå fin.
  • mrsya

Hello tjejer

Det var längesen :o)
    Hoppas allt är fint med er..
    Fin klänning haiati, frågar igen..vad heter du egentligen :)

Så roligt!! Nu har min tiara och halssmycke kommit:)
    Woho! Väntar ivrigt på den andra klänningen nu.
    Nu har vi börjat skriva inbjudningskorten..snart behöver man dela ut dem också..

Hoppas ni mår bra! Ännu en kväll/natt på jobbet..hoppas ungdomarna är snälla på gatan.

Take care

• Chris24

Enkel och stilren, supersöt =)
    Så såg min tanke ut först faktiskt, sen har den ändrats dramatiskt typ, hahaha =)

Har ni tänkt nåt på tema? Inbjudningskort?

Meis! Längesen ju =) Jobbar du natt eller då? Min älskade man försvann precis och ska jobba natt, därför jag är här, min kompis ville inte gå på bio längre så jag får väl uggla framför King of Queens eller nåt

Vadå andra klänning förresten?

Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3