• Chris24

Orientalisk Bröllop! Del 3

Här är tråden för oss som ska ha ett libanesiskt, syrianskt, armeniskt eller nåt annat från medelhavet!

Ideér, hemsidor, förslag, kläder,frågor, tips vad som är välkomna här!

Alla med en positiv anda och kommentarer är välkomna.

• Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3
  • JG x 2

jag irriterar mig på den svenska lagen som tom tillåter tidelag dvs sex med djur. Det är fullt ok så länge man inte kan bevisa att djuret lider... lika äckligt!

• Alexxxi

Hahahha fy fan va vidrigt! Jag visste faktiskt inte det. Trodde inte Sverige tillät sånt! Usch!

• Mirey

Nää fyfan jag spyyyyr!

Hur kan man tillåta sex med djur?

Jessica, haha bra att du blir chockad!!

Jag vill bara bekänna en sak... jag har blivit en bridezilla... INTE KUL!

• Alexxxi

Grattis Mir! Sharbel kalla mig för det igår =(

• JG x 2

Jo tyvärr gör svenska lagen det... Kusiner och djur är fullt tillåtna!

• Mirey

Alex, syrran sa d nyss o jag insåg att jag fan e d!

Natti tjejer!

• Chris24

OMG!! Tråden IS back asså!! hahahaha, jag dog när jag läste den precis =) Och den andra tråden, WTF?! HALLOOO!!!?
    Asså BT flippar fan ur..

Ville mest önska er godnatt, vi hörs kanske imorgon bittim, börjar tidigt =) Annars får ni ha en trevlig kväll ni "nedtryckta" kvinnor som ska bli överlämnade, inkl mig
    hahaha, palla.

Puss o godnatt!

• Chris24

hahaha, såg nu hur du blev attackerad som vanligt av vanliga folket Alex, haha good luck gums =)
    Skit i allting där ärligt talat, ni vet hur det går till ju, samma sak varje gång för fan. ORKA.

• Alexxxi

Morning =)

Chris jag vet att folk ens orkar liksom. Jag pallar verkligen inte bry mig!!

Mirey, jag drömde om dig i natt, men kommer inte ihåg drömmen, haha =P Och jag vaknade inte heeeeeelt slut men lite =P

Vad händer till helgen tjejeeer?

• mrsya

Hej tjejer!

Har no varit lite busy, varit en del i lägenheten o meckat lite..skulle köpa matta men blev kökslampa istället, känner ni igen det? hehe..Inte för att vi inte behövde kökslampa men ändå..

Hoppas allt är fint med er. Vad jag kan läsa så är det inga sura miner, förutom att man kallas bridezilla, samma här kan jag säga, fast jag tycker jag är kolugn.. :/

På måndag blir det att köra provuppsättning och välja blommor (definitivt) och tårta.. Fan har ingen aning om vad jag ska välja.. :/ :/

Hörrni tjejer, blir dte möhippa för er? Har ni hört fåglar viska sånt eller? Jag misstänker möhippa i mitten på mars, typ kryssning verkar det som...läskiiigt!!

Nu ska jag till jobbet, jobbar 16-01 idag o 17-01 imorn, skoj not!

Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3