• Chris24

Orientalisk Bröllop! Del 3

Här är tråden för oss som ska ha ett libanesiskt, syrianskt, armeniskt eller nåt annat från medelhavet!

Ideér, hemsidor, förslag, kläder,frågor, tips vad som är välkomna här!

Alla med en positiv anda och kommentarer är välkomna.

• Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3
  • Alexxxi

Ahh, jag kollar dem nu, dem verkar duktiga, såna bilder tar Baho med, videofilmningen här va nog bättre.

Han vill ha 17 000, hur mycket tar dem här?

• mrsya

Okej, 17 000, vad ingår i priset då?
    Ornina vill, om jag inte minns fel, ha 23 000 av oss, då ingår i 2 videokameror, en fotograf, 350+ bilder, en skiva med alla bilder (framkallade och icke framkallade), 20-30 förstoringar (21 x 15 cm), 16 bilder i ett silveralbum som är extra redigerade..

Finns även mindre paket..

• mrsya

350+ alltså 350 minst framkallade bilder.. Glömde också, 4 dvdskivor med videon..

• Alexxxi

Oki, det vi får är 400 bilder, en som filmar bara, en foto, får 5 dvd och en skiva med alla bilder som dem tagit. Allt detta är super det va bara filmandet som störde mig lite annars så har vi ju fått väldigt bra pris.

Asså ufft, det enda jag e rädd för är skakningar, och jag vill ha sån kamera på stativ så dem kan filma högt uppifrån. Vi ska se, ska kolla upp det mer =)

• Alexxxi

Oki, ni får ju väldigt mycket, dem är ff billigare än panorama =)

• mrsya

Bilder sa han att vi får i princip hur många vi vill, så jag kan räkna in 400 där.. Två videokameror känns tryggt får då vet man att de inte missar ngt Och dvd-skivor är hur enkelt som helst att göra fler också..
    Jag är supernöjd med det vi fått...De har stativ o allt, de har också stativ runt midjan, haha värsta high tech..

Ja kolla upp det noga med dem..nee usch, får inte vara skakningar

• Alexxxi

Ja precis =) Och jag antar att många ni känner har haft dem så ni är trygga med dem o så=) Haha det ska vara high tech =P

• mrsya

Jo precis så är det..Ska nog gå bra för oss båda. Är det kommande lördag som Mirey gifter sig? *senil

• Alexxxi

Nshalla

Nää gumman hon gifter sig 27:e och vi ska alla dit och weddingcrasha :-P

Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3