Heeej tjejer!
Kul och se ni är alla igång med snacket här inne =) Heidi, jag missade dig på fb igår! Men nästa söndag åker vi, kan asså inte fatta det, är heeeelt bakom om det hela!! iiiih =)
Meis gumman, hur är det med dig? hur går det med planerna och din make? Är han på bättre humör nu?
Mir, jag såg dina bilder igen på fb, hahaha, garva så =) Du är SÅ söt jag svär!! =) Så liten och söt "tant"
hahahaha.
är du nervös nu eller? 12dgr kvar gums!! Jag tänker på dig varje dag, hahaha, jag kommer o tänka åt er liksom tjejer =)
Jag har haft en sådan helvetes jävla dag, det är så stressigt när man ska lära sig den nya rollen hela tiden, ens tid försvinner sååå snabbt och man ska samtidigt försöka få in sina egna sälj, det känns skit jobbigt, har världens huvudvärk o vill inte sitta vid datorn nu mer, ska faktiskt lägga mig redan nu, har så ont.. jag är så rädd för att misslyckas för det är just så förbannat mycket på en o samma gång =(
Iaf, jag tog ut staven idag, kände mig illamående och yr efter en stund men sen var det lougnt, är öm i armen nu visserligen men annars coolt. började med p-pillrena direkt idag också, mina gamla Jasmin blev det igen för att pröva dem, annars kanske jag ska pröva minipiller tyckte hon, vi gick igenom min historia och hon tyckte det verkade som ett alternativ tydligen, vet inte riktigt vad jag tycker om det dokc, får se.
Godnatt brudar!