• Chris24

Orientalisk Bröllop! Del 3

Här är tråden för oss som ska ha ett libanesiskt, syrianskt, armeniskt eller nåt annat från medelhavet!

Ideér, hemsidor, förslag, kläder,frågor, tips vad som är välkomna här!

Alla med en positiv anda och kommentarer är välkomna.

• Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3
  • Chris24

Ooooh, biiiiilder biiiilder biiiilder ya 3aros Mirey =) Har tänkt på dig heeeela dagen må jag säga! Sen är det Alex och samma visa igen för henne =)

Kilkilkilkilkilkikilkilkil =)

• Chris24

Nu åker vi till Kastrup och möter upp mamma o pappa Jean, ville önska alla en glad påsk!

Ha det så fint och sakna mig smått

• ranya

Mirey, GRATTIS!!! Du måste berätta allt!! Jag tänkte på dig hela dan i lördags. Du va säkert jättevacker gumman. Önskar er båda det bästa. Kommer du att lägga upp bilder på FB? Ska försöka lägga till dig som vän

Chris!! Är sååå avundsjuk på dig just nu. Hoppas ni hittar allt ni vill ha och passa på och njut lite under påsken. Puss på er alla!!

• Alexxxi

Chris ha så kul i Libanon =)

Ranyaaa, glad påsk på dig med =) Och alla andra =)

• Mirey

Hej tjejeeeeeer!!

Hur har ni haft d?

Bröllopet va så himlans kul. Men herregud vad stressigt. D kändes som att man hann inte ens fatta vad man egenligen gjorde under hela dagen. Allt ba flöt på o man följde strömmen!!
    Småfel fanns såklat... men man får helt enkelt accetera det! Man har hört från folk att allt va så lyckat, spec festen!! Folk som aldrig dansar o går hem tidigt vägrade lämna dansgolvet o festen!! Positivt... jag kommer skriva om hela dagen på bloggen sen när jag har tid!

Vi åkte på hotell direkt efter över helgen. Jättefint hotell, värsta sviten! Fick en Guess klocka av Shabbe, så fin. Måste ba förminska den. Nu e jag i lgnh o Shabbe på jobbet... hans fam kommer hit ikväll! Dags o ta emot gäster, mindre kul haha!!

Hoppas allt e bra med er annars? Något nytt?

Ranya, addade dej på FB men har inte lagt bilder än... har blivit taggad på ngr dock!

Puss o kram!

• Zouzou

Alf mabroouk Mirey! Underbart att höra att festen var lyckad och gratulationer- nu är du fru :) Ser så framemot bilder, skoj att vi är fb polare nu. Har ni allt klart i lägenheten? Kram!!

• mrsya

Hello girls,
    Hur är det???

Har varit borta ett tag nu, har säkert missat massor, orkade inte läsa igenom allt, sorry :-P Resan med tjejplanet har varit supernice, ni kan se bilder på mixmegapol.se o sen klicka på tjejplanet

Först o främst, STORT GRATTIS till dig söta Mirey, ser fram emot att få sig dina bilder sötis. Förstår av din text att du är mkt nöjd med din dag, vad härligt
    Kan inte du berätta vad som kanske inte blev som ni tänkt? Man kan ju alltid lära sig av det

Nästa på tur blir väl jag :/ läskigt! 2,5 veckor kvar...hihih!!

Välkommen nana :)

Måste rusa, puss o kram

• Alexxxi

God morgon tjejeeer!!

Någon här? =)

• Zouzou

god morgooon! ana houne :)

Hur är det hos dig Alex? här bra, packar för Beirut!

Du, tänkte på en sak vad gör ni med musiken förresten? kommer ni ha nån sorts brudvals?

• Alexxxi

Hej Heidi =) Eller Bonjour kanske jag ska säga:p

D e bra här, lite grått o mulet väder bara =( Åhh du ska till Beirut idag? Va kuuul, du längtar va?

Hmm brudvals o brudvals, menar du vår första dans, så ja =) nån vals vet jag inte om det blir, haha, ni då?

Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3