Meis, grattis till klänningen gumman! Måste kännas härligt =) Prova fram med underkjol, men hur gör du då, tar du med klänningen till butiken?!
Men hallå, ska inte du gifta dej på monalisa?!! Näää fan du ska juh ha kyrkans lokal!!! Nu hänger jag med, jag tyckte d va konstigt att vi inte hade samma arrangörer osv! Men ok, tog ni inte ett paket hos Fadi då?! Vi tog oxå extra pelare till kyrkan, d ingick 3 på vardera sida men as u know så e kyrkan så stor så vi la till 2st på vardera sida men sen tog vi bort en så d inte skulle bli så dyrt då vi pejade 3 lax bara för tårtan... så i slutändan hade vi 4 pelare på varsin sida, o tro mej, d räcker gumman. Man tror d ska se fult o litet ut men för d första så kommer inte du att se d försän du ser bilder! Asså älskar den kyrkan, fick så många komplinganger av alla!! Ingen hade sett en sån fin o stor kyrka, stilren =)
Vem ska viga er?!
Gumman, man känner inget tro mej, försän kvällen innan när man vaxar muchen o armarna o gör d sista hahaahaha!! Men d e sant, d e när man går in till kyrkan som man börjar fatta, inte ens då e man nervös... men jag blev nervös när jag träffade shabbe för fotograferingen... jag vet inte hur jag ska förklara men asså hela dagen känns så konstig, känns lixom inte att man e där man e... ett tips: VAKNA TILL HELA TIDEN O INSE VAD SOM HÄNDER HAHA!! O njuuuuuut!!
idag har vi varit på ett äventyrsställe o åkt massa linor på 500 m hög!! Sen åkt sån bil genom jungeln som man fick köra sj, som vi körde!! Åkte o paddlade i grottor så fina!!
I förrigår va vi på en park där man snorklar i laguner, hoppar, klättrar på beg o badade med en delfin som hette Itzman!! D va kul, sen fick man äta o dricka huuuuur mkt man ville på alla restauranger, plus plus plus, man fick fixa sin egen strut glass!! Snacka om att d e svåååårt!
Vi ska käka ikväll o gå in på en av 1000 barerna här o bli fulla ikväll hahaha!!
Vad händer i helgen tjejer?! kram.