Hallå tjejer!
Meis, snart din tur =) kilkilkilkilkilkil, va skoj! Hur känns det nu när det närmar sig? Jag hade dööööött =) hahaha..
Vi har lila, vitt & silver som färger på vårt bröllop, har lyckats få med silver i varje hörn för annars är det ju lila & vitt som styr, jag tänkte ha rött o så från början som dig och Mirey. Hur va bröllopen i helgen?
Sminkningen fin?
Ang underkjol så ska jag också ha en stor, haha, det sjuka är att det blev en sån klänning som jag inte trodde jag skulle ha på mig alls! Men den fjärde jag prövade var superfin och verkligen glänste, överdelen är ju handsydd med stora stenar vid bysten och sen mellan små stenar och sen små små pärlor omkring hela, det är svårt och förklara men den är skitfin, man blev smalare dessutom iom den sitter så tight åt och går ner till magen typ, tubtopp alltså. Sen kommer det en stor ballong under med underkjolen, där kommer ett långt släp bakifrån med alla dessa detaljer som finns med på toppen, hon har sytt på dem på släpet också då alltså. Och puffen extra med tyll som dig Meis har jag valt. Skit jobbigt och förklara, ska försöka och hitta en bild till er, ska lägga upp allt på bloggen idag tänkte jag! =)
Alex, nu fattar jag, du ska ha a la libanon style med ismaskin/rökmaskin =) hahaha, då förstår jag varför du jagar! Vi ska ha det men det fixade fotografen åt oss, han sa att dem hade numera rökmaskin en gång bara och resterande ismaskin för det höll längre och det luktade inte illa så restaurangen hade sin rökmaskin man använde en gång och sen tog han dit sin egen ismaskin typ, nåt sånt =)
Ska ni ha en sån där looma? Vi fick se skillnaden på om man hade med looma kamera eller utan, det är ju visserligen mycket bättre med den! För då får man med alla på ett hörn liksom.
Alex, hur gick det och fixa allting i helgen? Stressigt? När flyttar Sharbel upp?
Mirey, jag är avundsjuk! Men glad för din skull =) Längtar tills du kan sitta vid msn samtidigt som mig så jag kan få dela med mig av mitt och se mera av ditt! Jag har ju sett dina bilder på fb så du vet, otroligt fin brud var du vännen! Njut nu av din smekmånad och kom ihåg som Charlotte i SATC när dem åkte till Mexico, drick inte vattnet!!! hahahaha
Tvåan är snart ute ju, såg trailern! FAN om hon är otrogen säger jag,den där carrie!! Kolla själva på msn trailers
Ha en superbra helg tjejer, hörs!