• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • passionsblomman

Jo, precis så är det. Men jag tycker dag 28 borde vara tillräckligt sent egentligen. Men, oavsett så måste jag invänta blödningen och testa igen, för det måste man när man gör ivf.

Aleta skrev 2010-04-04 15:25:05 följande:
    Ånej! Passionsblomman, massor av kramar till dig! Kan det inte visa minus om man gör det för tidigt? hCG-mängden kanske inte går att mäta ännu?
  • MittiPrickBrud

Käraste BLomman!
    Här får du en varm kram och jag fortsätter att hålla tummarna tills indianerna visat sig.

Heloise, förstår din frustration...

didis, så kul det låter med den där konstrundan. Jag skulle gärna vara med!

• dfk

passion, många kramar till dig!!! Men hoppas att det blir ett annat testsvar på torsdag.

• Im yours

Blomman; Vad gråtigt det blev i mitt hjärta, vännen ♥♥♥ Jag tänker att om du inte blir mamma nu, så måste det finnas en mening med det. Nått annan storslaget som du ska göra .........Kramar

Jag önskar att få någon gång få göra nått skrivprojekt tills med dig. Du har talangen, men behöver få en chans ..... branschen är stenhård men ..... det går om man vill. Iaf det skulle vara kul att göra något ihop med dig.

Ett liten tröst i nuet, men också en chans att få ur dig alla tankar som finns lagrade i dig. Börja skriva ..... i en köpt fin skrivbok, el i ett worlddokument. Två ord om dagen, el en hel sida spelar ingen roll. För det du upplever idag kan glömmas bort ....... Därför måste det det finnas människor som skriver med o av känsla ...... i en värld som ibland tycks vara utan sans och vett. Blunda, lyssna och gläds.

Kramar till alla i tråden.

• Soldemor
    Aleta skrev 2010-04-03 21:00:58 följande:
    Fjosok, har du kollat garderoben så att hon inte har varit och snott en av dina? Tanter, jag fick se dessa arbets/trädgårdskläder när vi gjorde ett snabbstopp på en handelsträdgård idag - vill haaaaa!www.gardengirl.se/index.php
    ohhh! Vill också ha! Då skulle jag kunna glida runt i trädgården och plocka bär och rabarber med stil! De är förresten på väg upp, rabarberna alltså!
  • Soldemor
    passionsblomman skrev 2010-04-04 13:45:51 följande:
    Aleta, nä jag sitter på en stol och gråter och gråter. Jag testade imorse, då jag ju är på dag 28 (även om min egentliga testdag är på torsdag)Jag orkade inte med fler mardrömsmornar och att springa på toa och nojja hela dagen mer. Det visade så mycket minus det kunde. Helt tomt och vitt i rutan som det blå strecket skulle vara i. Lika tom känner jag mig inombords.
    Här får Blommis en jättekram!
  • Soldemor

Börjar bli dags att göra sig i ordnig för dagens gudstjänst, familjemässa. Påsknatten blev jättelyckad! Det kom 29 st och många som vi inte kände igen, jättekul! Kyrkvärden trodde att det kanske kunde komma 10 st, men de bara vällde in! Det gör vi om nästa år!

• Kjell Präst
    Soldemor skrev 2010-04-05 07:25:04 följande:
    Börjar bli dags att göra sig i ordnig för dagens gudstjänst, familjemässa. Påsknatten blev jättelyckad! Det kom 29 st och många som vi inte kände igen, jättekul! Kyrkvärden trodde att det kanske kunde komma 10 st, men de bara vällde in! Det gör vi om nästa år!
    Även påskottan blev en framgång, fler besökare än förra året (fortfarande ett blygsamt antal, men ändå. Man får hålla i minnet att ottan hålls klockan 07.00 på morgonen)
  • Fjällbruttan

Passion, massa kramar till dig och sällar mig till Heloise och fortsätter hålla tummarna för att HCG är för lågt än!

Kram

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången