• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Fjosok

Harmisar är av ondo, musik är av ondo ...

Iaf i min värld

• Aleta

Vadan detta?

Fjosok skrev 2010-04-02 22:35:48 följande:
    Harmisar är av ondo, musik är av ondo ...Iaf i min värld
  • Heloise

Woho mrs Heloise is in the house, all tipsy and nice.
    Aleta låter som om maken ska hänga upp hängare.

Vi har haft en härlig långfredag, med porterstek massor med vin(för mig) och sedan mer vin( jag igen) och rom och cola. Liteeeee tipsy och mkt glad, jag tror att panzer och jag ska gå och sova snart, ja det är det eller göra en bebbe

Nattinatt ladies!

• Fjosok
    Aleta skrev 2010-04-02 23:09:41 följande:
    Vadan detta?
    Tja, den tog över, körde över en och lämnade en sårad vid vägkanten. Mao, musik är något som bygger på prestationsångest, andras förväntningar och svek.

Om du frågar mig. Sen så kan det säkert vara kul med, men den dagen jag byter yrke ska alla musikinstrument bort
  • Fjällbruttan

Heloise skrev 2010-04-03 01:48:07 följande:
    Woho mrs Heloise is in the house, all tipsy and nice. Aleta låter som om maken ska hänga upp hängare.Vi har haft en härlig långfredag, med porterstek massor med vin(för mig) och sedan mer vin( jag igen) och rom och cola. Liteeeee tipsy och mkt glad, jag tror att panzer och jag ska gå och sova snart, ja det är det eller göra en bebbe Nattinatt ladies!

Låter som att Mrs Heloise hade en mycket trevlig och givande långfredag, hoppas verkstan gick bra Om inte annat är det kul att öva
    Eller att du och Mr Panzer fick en god natts sömn och att huvudet håller ihop idag!

Här poppade lilla vild upp kvart i sju Såklart, eftersom jag haft en dålig natt,,, nu drar det lite hårt i magen igen... hoppas på en låång sovefterniddag i sköna sängen  

• didis

Fjosok: det är nog många som känner prestationsångest inom både det ena och det andra. Inte lätt att släppa...

Många glada amatörer utan prestationsångest finns det dock på konstrundan på Österlen...

Glad påsk önskar jag er allihopa och mycket mycket godis!! Nu ska jag o svärmor åka runt o titta på konst hela dagen och sedan äta ägg!

didis med fjädrar i håret

• MittiPrickBrud

Ska bara berätta att jag hade en fantastisk långfredag med den efterlängtade konståknings- showen. Det var t o m bättre än jag kunnat hoppas på och jag är så glad fortfarande.

Idag blir det äggmålning och god mat med Lilla minsta och hennes pojkvän.

påsken är med andra ord god här hos mig!

kramar till er alla!

• Aleta

Glas Påsk på er allihop!

Kul att du har haft en bra dag Mittiprick!

Fjososk, vad trist det låter. Jo, visserligen har man väl gråtit ibland när man inte tycker att man lever upp till sina egna krav, men jag skulle inte kunna leva utan musik. Snart ska vi träffas en massa vänner och bara jamma loss, det ska bli så kul!

• MittiPrickBrud

Instämmer till fullo med Aleta!
    Visst är det tufft med prestationsångest och stora krav på sig själv , men utan musik vill jag inte leva!
    Jag hör nog till dem som hellre spelar och sjunger illa än att inte göra det alls Älskar den kraft och läkedom som finns i att helt gå in i musikupplevelsen. Jamma loss är det bästa som finns.
    *musik ska byggas utav glädje*

Fjosok, hoppas du hittar tillbaka till det för det är du värd!

• Soldemor
    didis skrev 2010-04-03 11:31:51 följande:
    Fjosok: det är nog många som känner prestationsångest inom både det ena och det andra. Inte lätt att släppa...Många glada amatörer utan prestationsångest finns det dock på konstrundan på Österlen... Glad påsk önskar jag er allihopa och mycket mycket godis!! Nu ska jag o svärmor åka runt o titta på konst hela dagen och sedan äta ägg!didis med fjädrar i håret
    Kolla outleten i Kiviks hamn! Fina kläder t jättebra priser! Sedan kan jag rekommendera ett besök i skolan i Baskemölla, kolla särskilt in tekopparna! Skall försöka få maken till ännu en sväng ostpå efter familjemässan på måndag!
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången