• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Aleta

Gör det?
    Vaddå, Jesus Maria?

Soldemor skrev 2010-03-30 15:52:43 följande:
    Kommer kusinen på påskdagen och är en pojke känns namnet givet!
  • dfk

Här är en till som vill ha en städhjälp! Gärna den som Heloise har!
    Fjosok,Det är bra att du inte finner dig i att någon skäller på dig.Jag ska skärpa mig. Jag ska ge honom lite mera kredit för det han gör istället. Ibland svämmar känslor över...

Spännande att höra om äggruvningarna!

Sonja, vilket charmtroll du har!

Fjällbruttan, nu kan det ju vara dags när som helst!!

• Im yours

Sonja; Vad mysig hon är jäntungen ♥

Fjällbruttan; Oj, vad spännande. Mina gullebarn hamnar nuförtiden på samma bild, Så söööööööööööta, lille Dexter har dock lite magknip och så.

Solde; Ett extra stort bandage på tummen, o du kan komma att inte behöva göra mer än nödvändigt åtminstone den närmaste veckan.

Aleta; Fy skruttan, för sånna där trappor. Jag kommer ihåg, och ryser.

Heloise; Vi har oxå maxat oredan, vet inte var jag ska börja Köpte iaf ett nytt duschdraperi på IKEA igår. Kanske börjar där ......... nån annan dag.

Usch tjejer, vi har haft en massa våldtäkter i stan. Rikskrimm har anlänt och man bara hoppas att de får tag i den idioten snart. Han slår tydligen till på alla möjliga håll, i värsta fall kan det vara fler monster som går lösa

Har varit ute och gått i solen idag, den värmer så skönt.

Ställer in ett stort påskägg fylld med smaskigheter, ta för er vetja. GLAD PÅSK mina finfina vänner.

• Soldemor
    Aleta skrev 2010-03-30 17:21:57 följande:
    Gör det?Vaddå, Jesus Maria?
    Jesus räcker väl alldeles utmärkt?
  • Aleta

Im yours, så otäckt. Var försiktig är du snäll, hoppas de snart får tag på den/dem, låser in dem och slänger bort nyckeln!

• passionsblomman

Det kom ingen såndäringa städhjälp hit idag....

..så jag och sambon har fått börja städa kåken själva. Vi har bara kommit en liten bit-vi började ju inte precis tidigt heller-men nu har iallafall madrassen bankats ute på balkongen, rena lakan, skakade mattor och upplockade kläder samt en kopiös massa damm tagits om hand i sovrummet. Där står förövrigt fortfarande några kartonger med kläder som ännu inte har någon vettig garderobsplats.

Köket har jag plockat i en evighet. GUD vad med papper och jox som var utspritt där! och disk och disk och disk. Nu ska jag skura kylen och skafferiet imorgon så är det jättefint sedan.

Vi har varit och handlat en överfull varuvagn också. Och lagat mat så det räckte till både ikväll, matlåda imorgon och en rejäl middag till frysen. Det får baske mig räcka!

• Soldemor
    passionsblomman skrev 2010-03-30 23:25:30 följande:
    Det kom ingen såndäringa städhjälp hit idag......så jag och sambon har fått börja städa kåken själva. Vi har bara kommit en liten bit-vi började ju inte precis tidigt heller-men nu har iallafall madrassen bankats ute på balkongen, rena lakan, skakade mattor och upplockade kläder samt en kopiös massa damm tagits om hand i sovrummet. Där står förövrigt fortfarande några kartonger med kläder som ännu inte har någon vettig garderobsplats.Köket har jag plockat i en evighet. GUD vad med papper och jox som var utspritt där! och disk och disk och disk. Nu ska jag skura kylen och skafferiet imorgon så är det jättefint sedan.Vi har varit och handlat en överfull varuvagn också. Och lagat mat så det räckte till både ikväll, matlåda imorgon och en rejäl middag till frysen. Det får baske mig räcka!
    Kan du möjligen smitta med lite energi? Jag förbrukade visst min i måndags...
  • Sonja68

Godmorgon!
    Fy vad seeeeg jag är.
    Orkar ingenting varken på kvällarna eller dagarna.
    Igår var det slalomträning. Jag stupade i säng när jag kom hem!
    Idag är det Lek o Plask med Lillskruttan och imorgon jobbar vi halv dag. Kl. 13 ska hela familjen till frissan och frisera oss. Jag har ingen aning vad min frissa har tänkt ut för frilla åt mig, men blonda slingor och kortare sa hon hemlighetsfullt när jag träffade henne igår.
    Ja, ja, bara hon inte snaggar mig helt och hållet så !

• Fjällbruttan

Fortfarande hemma. pysslar med att stopa in mr Kris i min MP3

• passionsblomman

Tjaaa, det är väl inte förrän imorgon man ska upp på kvasten väl? Hade vi inte jobb på G någonstans sa Panzer? Fast jag får väl ta din del också nu, du har ju lite full tupp för närvarande.
    Stanna där du är någon dag till tycker jag!

Fjällbruttan skrev 2010-03-31 13:50:29 följande:
    Fortfarande hemma. pysslar med att stopa in mr Kris i min MP3
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången