• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • MittiPrickBrud

Tack för alla kramar och krya-på-dig!
    Ni är guldtanter!
    Jag har nu suttit uppe i två timmar och tittat på dumburken, helt slut och bara längtar till sängen igen. Bläh..

Passion, måste bara hålla med om bönorna. De är förträffligt bra!

• Heloise

Det är verkligen bäst för mini jfk aka panzer att huset i Bryssel har både stall, och pool inomhus och utomhus och en poolpojke som heter José

Fy f-n vad kallt det var att dela ut Fp bladen, jag funderar på att gå upp på nästa styrelsemöte och kräva en pedikyr!

Jag har även fått ont i öronen, har det inte blivit bättre tills imorgon så får jag väl pallra mig iväg till HC.

Det är outsägligt spännande blomman!!
    Vi är i fas nu du och jag, eller iaf nästan i fas. Jag har ÄL idag( enligt beräkningarna iaf).

• passionsblomman

Va?? Har du ÄL? Vad gör du vid tangentbordet? Gå och bädda ner dig med Panzer, värm fötterna på honom och...ja, resten kan ni räkna ut själva! seså, marsch pannkaka!

Heloise skrev 2010-03-29 22:25:43 följande:
    Det är verkligen bäst för mini jfk aka panzer att huset i Bryssel har både stall, och pool inomhus och utomhus och en poolpojke som heter José Fy f-n vad kallt det var att dela ut Fp bladen, jag funderar på att gå upp på nästa styrelsemöte och kräva en pedikyr!Jag har även fått ont i öronen, har det inte blivit bättre tills imorgon så får jag väl pallra mig iväg till HC.Det är outsägligt spännande blomman!! Vi är i fas nu du och jag, eller iaf nästan i fas. Jag har ÄL idag( enligt beräkningarna iaf).
  • Panzerfaust

Har precis hört Mikael Wiehes nya skiva, skulle inte kunna förmå mig att bumpa på flera timmar än medan kroppen återhämtar sig efter den vågen av äckel.

• Heloise
    passionsblomman skrev 2010-03-29 22:30:46 följande:
    Va?? Har du ÄL? Vad gör du vid tangentbordet? Gå och bädda ner dig med Panzer, värm fötterna på honom och...ja, resten kan ni räkna ut själva! seså, marsch pannkaka!
    Allt är Panzers fel, FP reklam är inte direkt upphetsande...
  • Aleta

Heloise och Panzer, ni får offra er lite för konsten...

• Heloise

Jag kan inte låta bli att tänka på Kevin Spacey i American Beauty, " Well come on; I am ready! haha

Mmm Rihannas Umbrella utan ljud brukar locka fram ett leende

• Panzerfaust
    Heloise skrev 2010-03-29 22:44:02 följande:
    Jag kan inte låta bli att tänka på Kevin Spacey i American Beauty, " Well come on; I am ready! hahaMmm Rihannas Umbrella utan ljud brukar locka fram ett leende

Världsklass!
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången