• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Sonja68
    Heloise skrev 2010-03-30 12:09:14 följande:
    Haha klart att Panzer, Herr solde och herr sonja får hitta på nått annat undertiden Maid sexbomb städar, lilla K kan ju vara doatjej Sonja "sexbomb, sexbomb"
    Hahahaha *skrattar så tårarna trillar*

Hörrni, nu måste jag jobba lite också!!

Kram!
  • Heloise

Jag går och tar en morfar eller farfar eller granny som min Aussie kompis säger, m.a.o en nappning. Den kan bli lång, den kan bli kort, men nappning blir det, för nu gör öronen och huvudet ont!

Jobba på Sonja!

• passionsblomman

Sexbomb sexbomb... *vickar på rumpan med lilla K*

Hihihihihiii!

Aleta, det räcker inte med en dag hemma hos er. Du behöver ha honom som allsysslare på heltid med allt du har att ta hand om.
    Han kunde ju hålla dig sällskap medan maken är borta och när maken är på hemmaplan får han ledigt.

Vi måste också städa idag. Men till skillnad mot Heloise har jag vaknat HELT utan någon sådan där lust.

• Soldemor
    passionsblomman skrev 2010-03-30 12:23:41 följande:
    Sexbomb sexbomb... *vickar på rumpan med lilla K*Hihihihihiii!Aleta, det räcker inte med en dag hemma hos er. Du behöver ha honom som allsysslare på heltid med allt du har att ta hand om.Han kunde ju hålla dig sällskap medan maken är borta och när maken är på hemmaplan får han ledigt.Vi måste också städa idag. Men till skillnad mot Heloise har jag vaknat HELT utan någon sådan där lust.
    Den lusten har jag ytterst sällan. Kan kanske bli bättre om jag får mitt hus med mitt garderobsrum!
  • Aleta

Ja, tänk om man hade heltidshjälp, vad skönt det vore!
    Då kunde jag ägna mig åt saker som att laga tak t ex.
    (Jag dåsade till när jag la lillan för en eftermiddagsslummer, men jag vaknade snabbt när jag började drömma om droppande innertak!)

Städlust har jag nog aldrig haft i mer än fem minuter, det går snabbt över.
    Jag beundrar dig Heloise!

• Fjällbruttan

Heloise, ansluter mig glatt till gänget som vill ha städhjälp
    Visserligen har världens bästa m varit här två gånger och röjt i misären... men hon kan få sitta i soffan ochmysa med mig när läckerbiten kommer förbi!
    Maken tror jag får ett fjällräddningsuppdrag PRECIS då....

Panzer, tack!!!!
    Ska se till att MP3 är full med Kris tills BB-dax, skön musik att svänga på rumpan till
    Menjag måste nog ladda hem idag!

Slemproppen har gått
    Alltså, enligt BM i alla fall, var tvungen att ringa och fråga... för jag har aldrig sett den med de tre tidigare barnen
    Så om en vecka tio dagar kommer nog Grodan
    Inte före påsk i alla fall, för jag vill INTE föda barn just nu... det skrattade BM åt också!
    Påstod att jag minsann inte fick välja själv!! Va! 

Sonja, tack för att du fick mig att storle, Lilla K  låter helt underbar, öönskar så jag varit där!!

Kram till alla och krya på dig Heloise, de där städrycken kan Inte vara nyttiga

• Soldemor
    Fjällbruttan skrev 2010-03-30 15:01:16 följande:
    !Slemproppen har gått Alltså, enligt BM i alla fall, var tvungen att ringa och fråga... för jag har aldrig sett den med de tre tidigare barnen Så om en vecka tio dagar kommer nog Grodan Inte före påsk i alla fall, för jag vill INTE föda barn just nu... det skrattade BM åt också!Påstod att jag minsann inte fick välja själv!!
    *börjar förbereda för dopsamtal*
  • Heloise

Det vart en lååång nappning, mkt skönt!

Åhh vad spännande Bruttan, vojnevojne Fjällgrodan is on the move!

Vi ska bort till våra tv-serie kompisar på middag med tillhörande seriemaraton, jag tror att nappningen kommer att komma väl till pass.

• Aleta

Fjällis, vad spännande!
    Barnen går och väntar på en ny liten kusin som redan är en vecka sen, får se om han/hon kommer i påsk.

• Soldemor
    Aleta skrev 2010-03-30 15:50:48 följande:
    Fjällis, vad spännande!Barnen går och väntar på en ny liten kusin som redan är en vecka sen, får se om han/hon kommer i påsk.
    Kommer kusinen på påskdagen och är en pojke känns namnet givet!
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången