• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Heloise

Ja Sonja jag tänkte på dig/er när jag såg det imorse! Vad fruktansvärt, jag hoppas verkligen att din svärmor mår bra!

Jag har precis köpt festivalbiljett, HIM, Takida, Neverstore, Paramore, 30stm, Dead By April etc, ska bli så himla kul!!!

• Sonja68

Usch, jag är lat... Bokade av lunchpasset i Pilates... Har ont i halsen. Mest på morgon o kväll, men förra gången när jag tränade Pilates så fick jag värre i halsen.
    Blä. Jag vill vara fri från halsont!!!

Ja, ja, jag får väl ta nåt spinningpass längre fram i veckan.

Vill boka en natt i Levi (och två dagar slalom) till mig och maken. Nu i april. Finns ETT dubbelrum kvar till vettigt pris!!
    Måste boka när jag kommer hem. Bara ingen hinner före

• Sonja68

Neeeej MittiPrickan ! Fy vad jobbigt Skickar massor med kramar.
    Och en varm renskinnsfäll till Heloise att svepa in sig i när hon ska dela ut FP-reklam åt Panzer

• dfk

Mittiprick. Sjuk igen! Ditt immunförsvar har väl inte repat sig sen sist..Kramis!

Solde, vilken turbotant du är! Full fart!

Sonja, gurgla i saltvatten varje morgon o kväll.

Undrar var Cantaton är någonstanns och lilla bruden?

Har ätiti Gi-pizza med fårost, cocktailtomater, svarta oliver och ruccola. Det var gott!
    Imorgon ska vi fara in till Ikea och handla.
    Jag skällde på maken imorse då han i en och en halv månad har hittat allt annat att göra än att fortsätta med slipningen i ett av barnens rum. Det tog skruv, så han var jätteflitig idag och kanske kan vi måla i helgen nu!
    Ibland får man skälla, visst?

• Fjosok

dfk: mig får man inte skälla på, och kanske det är orsaken till varför jag inte kommer gifta mig?

• Aleta

Mittiprick, så trist! Kramar till dig.

Passionsblomman, du sliter väl inte ut dig i trädgården?
    Du ska ju ligga på soffan och käka praliner...synd att jag inte har haft tid att göra några nya. Det blir en hektisk vår. Varför kan man inte låta bli att boka upp sig alldeles för mycket?

dfk, ibland kan man få gnälla lite, han verkar ju ha hållit med dig, annars hade han väl inte satt fart.

• Aleta

Inte illa alls!
    *jag och flickorna stuffar med*

passionsblomman skrev 2010-03-29 18:45:37 följande:
    Alltså, jag måste nog köpa mig en skiva med de där kakor&bönor-tjejerna...www.youtube.com/watch*stuffar runt*
  • passionsblomman

Jag sliter inte alls ut mig. Jag fördriver den hiskeliga väntetiden! Det är dag 8 sedan ÄP (äggplockningen) och den kan räknas som ÄL (ägglossning) Det är inte TD (testdag) förrän dag 18 från ÄP. Alltså är det ELVA dagar tills det är testdags. Det är skitmegajättelänge jöh!

Fast idag har det spöregnat så jag har inte varit utanför dörren. Bara suttit här...och ätit de sista pralinerna som jag köpte på chokladfabriken i Sthlm nu i tisdags.

Säg bara till när du pralinar Aleta, jag är med på beställning anytime!

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången