Tantvarning för 7:e gången
Då var det dags att städa ut det gamla och fika in det nya ännu en gång.
Det börjar vara några kafferep vi haft nu kära tanter. Nu följer fortsättningen.
Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3568149.html
Då var det dags att städa ut det gamla och fika in det nya ännu en gång.
Det börjar vara några kafferep vi haft nu kära tanter. Nu följer fortsättningen.
Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3568149.html
Välommen hem Blomman!
Med snyggembryot! Vad det gör mig glad att se hur glad du är, klart som f-n att du ska hoppas!!
Usch Dfk: Det låter inte alls bra, *kramar om* hur kommer det sig att chefer för det mesta är skitstövlar? Inte alla så klart, men jag har haft en riktigt bra chef på runt 7 jobb, alla har inte varit skitsövlar, men kvalitén har varit varierande...
Tack för alla kramar!
Panzer kom hem med blommor och ett pkt cigaretter, det är kärlek det!
Heja, Blommis! Ruva på! Vi fortsätter med förbön för dina små ägg!
Bruttan! Tror inte att JV för göra IVF, tror inte att de får skydda sig heller. Är väl Gud som bestämmer om de ska ha barn eller ej.
Nu har vi haft sista påskvisningen, nu skall här göras påsknattsmässa och familjemässa t annandagen. Full påsk här mao. När jag körde från kyrkan dr vi hade visningen, var det
(plats för fanfar) 16 grader ute. Ja, det är så obeskrivligt underbart. Snön smälter för fulla muggar.
Igår mötte Siena sin första hund, det är Amarettos flickvän som bor i nuset mitt över oss. Hon är en sprallig jaktlabrador, dvs hon är MYCKET otäck och läskig. Blev inte en så lång runda igår heller. Lilla loppan!
Fjosok: Tycker det är läckert med sådan v-skärning! Känns prinsessigt på något vis.
Evetuellt kommer jag kasta ut min nygamla jobbdator genom fönstret. Vi har fått nytt nytt office-paket och ABSOLUT inget funkar som jag vill! Jag har inte tid eller lust med strul, jag vill bara få göra mina agendor till påsken i lugn och ro! ARGG!!
Aleta, jag har fått ett sånt konstigt meddelande i gb. Skrev svar och frågade vad hon ville... Till gästboken alltså. VAd kan det vara för skumt?
I övrigt, en skön vårdag med storhandling på schemat när gubbis kommer hem. Nu har jag bestämt mig för att införa LCHF som diet under en period för att få se lite resultat! Har ngn av er bra recept eller tips månne? Jag är så sjukt trött på att vara tjockis nu!
Passion, sänder upp goda tankar till dig och lillembry!
dfk, så tråkigt när det är illa på jobbet. Stor kram!
Kjell, det vore ju kul att få se den påskvandringen! Så bra att göra en liten föreställing med roller, ett fint sätt att levandegöra budskapet!
Fattar inte att det redan är påsk nästa helg!
Hej tanter!
*vinkar frenetiskt*
Har haft dator problem och inte fått något vettigt gjort på flera dagar. Än mindre kunant logga in här.
Passionis - hoppas får man alltid och det ska man alltid göra för utan hopp finns ingen mening med livet.
Sen ska man kanske vara bered på att allt kan hända. Jag hålelr tummarna för dig och HOPPAS!!!
Avhandlingen har jag redan avfärdat som trams! Håller helt med Sebastiana att det handlar om erfarenhet och frågan är hur vetenskapligt utförd undersökningen/underlaget var?
Kram nu ska jag förska få något gjort på min halvtaskiga dator som är super slö.....
Ehh har nog med min... ![]()
Du är stencool!! Tur att du finns och kan säga ifrån!
Tack för att du är en så bra medmänniska!!