• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Sonja68
    Aleta skrev 2010-03-25 14:29:05 följande:
    Nej, tack och lov så har det inte kommit tillbaka. Det måste ha vart någon nerv i kläm eller annat konstigt. Borta är det och där hoppas jag att det håller sig.
    *pustar ut* Gud så skönt! Hoppas det aldrig kommer tillbaka!
  • Aleta

Länken funkade inte Mittiprick, jag vill lyssna!

Sonja, härligt med hotellhelg, men hur gör ni med barnen, tar ni med dem?

• Heloise

Aleta har du ngn länk? Jag vill så gärna lyssna på dig, och dig mittiprick1

Nu har jag bakat 4 sockerkakor till Panzers fikafredag m jobbet och så har jag gjort en snickerskaka, en kall, det är första ggr jag gör det så vi får se hur den blir.

Låter härligt med en hotell övernattning Sonja, jag skulle behöva en sådan, kan man boka hotell i staden man bor i ? haha

• Soldemor

Nu har vi haft omvända krubbvisningar, dvs påsklandskapsvisningar, 5 st, puh!

Igår blev det klart med lite ledighet, så i mitten av juli (veckan efter fjälldopet) åker vi till Gotland på bröllopsfest. Paret ifråga gifte sig diskret och borgerligt i höstas och skall nu ha party. Har bokat vandrarhem och båt. Det var inte billigt med den båten! (snål präst-tant)

• Sonja68
    Aleta skrev 2010-03-25 14:34:34 följande:
    Länken funkade inte Mittiprick, jag vill lyssna! Sonja, härligt med hotellhelg, men hur gör ni med barnen, tar ni med dem?
    Alltså hotellhelgen får bli nån gång nu under våren. Vi får passa in det när vi har nån som kan ta barnen (läs min bror och hans sambo). De älskar att vara hos dem Brukar inte vara några problem alls. Eller om min mor och far är i form så kanske de kan vara där. Men det är lite si och så med det.
  • Aleta

Snickerskaka! Det lät gott!

Funkar inte denna?
    sverigesradio.se/webbradio/webbradio.asp&Id=164&BroadcastDate=&IsBlock=

Mittiprick, hade du någon länk?

Heloise skrev 2010-03-25 14:59:25 följande:
    Aleta har du ngn länk? Jag vill så gärna lyssna på dig, och dig mittiprick1Nu har jag bakat 4 sockerkakor till Panzers fikafredag m jobbet och så har jag gjort en snickerskaka, en kall, det är första ggr jag gör det så vi får se hur den blir.Låter härligt med en hotell övernattning Sonja, jag skulle behöva en sådan, kan man boka hotell i staden man bor i ? haha
  • Fjosok

Hej tanter och farbröder.

NYa klänningslivet i mitt galleri, men nu blev det snudd på FÖR mycket v-skärning? Eller?

• Kjell Präst
    Soldemor skrev 2010-03-25 15:06:23 följande:
    Nu har vi haft omvända krubbvisningar, dvs påsklandskapsvisningar, 5 st, puh!
    Själv ska jag spela Pilatus i en påskvandring som jag skrivit själv. Fem vandringar på måndag och lika många på tisdag. Mellan 20-60 barn per gång.
  • Fjosok

Kjell Präst skrev 2010-03-25 17:10:47 följande:

Själv ska jag spela Pilatus i en påskvandring som jag skrivit själv. Fem vandringar på måndag och lika många på tisdag. Mellan 20-60 barn per gång.
    Lycka till, har själv sjungit Pilatus i JCSS en gång (konsertversion). En fascinerande figur ...
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången