• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Heloise
    didis skrev 2010-03-23 17:59:25 följande:
    Böcker är min favoritpresent både att ge och att få!Kanske liiite vågat att beställa på nätet och hoppas på hemleverans i övermorgon dock...I "värsta" fall får det bli en blomma inhandlad på T-centralen.
    Aha det var redan i övermorgon, jag är lite trög! Då är det nog liiite riskabelt haha
  • Aleta

Vin går alltid hem Didis!

Klara är ingen ko, möjligen en papegoja i så fall. Fint namn.

Skickar över en massa cyberchoklad till dfk.

• didis

Ja, det blir nog det - jag får hoppas hon inte är nykterist!

Du får gärna skicka lite cyberchoklad hitåt också, jag gick förbi Lidl på vägen hem o köpte Polly som var alldeles hårda... men tillsammans med te smälter de lite...

Aleta skrev 2010-03-23 18:57:43 följande:
    Vin går alltid hem Didis! Klara är ingen ko, möjligen en papegoja i så fall. Fint namn.Skickar över en massa cyberchoklad till dfk.
  • Heloise

Jag har hittat fantastiska lakan som jag vill ha, men det finns inte en chans att jag har råd med dem till oss. Får köpa dem till kompisarna i bröllopspresent!

• Fjällbruttan

Panzer, när jag ser sånt inser jag raskt att jag är för dödsstraff....

Heloise, visst gör man upp bra planer med lite coccilana i kroppen
    Nackdelen är att dagen efter mår jag fantastiskt illa och är jätteluddig och kan inte åka bil för då blir jag tok-åksjuk!

Kram till alla för jag har läst ikapp, men minns faktiskt ingenting.... ludd i hjärnan...
    Nej, jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker

För övrigt har jag tillbringat dagen i en snödriva, med ett renskinn under mig och solen över mig
    Och i kväll åkte jag och lilla vild pistmaskin med maken en stund och var upp på en av topparna och kollade in solnedgången, underbart!

Nu ska jag sova så jag orkar vakna imorgon

• Heloise

Nu ger jag upp för idag och krälar tillbaka till sängen. Ögonen och näsan rinner hela tiden, hur fasiken ska det gå att gå till jobbet imorgon? Det finns ju inte tillräckligt mkt smink i världen för att rädda mitt ansikte. Jag måste gå med fnasig näsa och puffiga ögon.

Jag får ta alvedon och nå luftrörsvidgande så kanske det finns en sportluva att ajg kan sova.

Nattinatti, och du didis, hade du bott närmare så hade jag skickat över Panzer till dig med glass, pizza och pepsi! Inga tanter ska vara själva när de är sjuka!

Kramkram

• Sonja68
    Panzerfaust skrev 2010-03-23 18:17:51 följande:
    tv.expressen.se/nyheter/Utrikes/1.1928145/bar...Några reaktioner?
    Min reaktion: Jag gråter så tårarna forsar över kinderna Jag var förut emot dödsstraff, men när jag ser de där bilderna så känner jag bara SKJUT fanskapet, eller prygla henne!!!

Hur gick det med barnet undrar man, fick han några men?

Åh, nu är min dag förstörd...
  • Sonja68

Dfk; jag har slutat med både jul- och påskkort för länge sedan.
    Finns varken tid eller ork!
    Jag vill också ha choklad!! Precis som dig i rent medicinskt syfte

• Sonja68

Heloise, krya på dig.
    Känner att här är också nåt på G, men det bryter väl ut lagom till helgen ska ni se...

Idag ska T med sexårs på skidutflykt. Hon gjorde själv sin matsäck igår. Så stor hon blivit !
    Jag ska med Lilla K på Lek o Plask i e.m. och det är en fröjd att se hur hon njuter av att plaska runt i bassängen.
    Hon tränar längdåkningsskidor 2 ggr/dag på dagis och jag frågade om det bara är hon som åker. "Nä, fröken också".
    Så det är alltså nån stackars fröken som får åka med min skidtokiga unge... Men de ska ha ett skidlopp på dagis nästa vecka så alla ungar har skidor med, men det verkar som om de andra inte kommit igång riktigt ännu.

• dfk

Panzer, Åh, jag fattar inte hur man kan ge sig på ett litet barn som är helt försvarslöst! Mår riktigt dåligt! Stackars lilla pojken, det där kommer nog att sätta sina spår... Jag hoppas att straffet ska bli tillräckligt hårt för henne.
    Vad föräldrarna måste ha mått dåligt över att se sitt lilla barn bli misshandlad och inte ha kunnat ingripa på något sätt.
    Fruktansvärt!!

Tack Aleta för godsakerna genom cyberrymden!
    Ja Sonja, jag delar med mig till dig!

Heloise, krya på dig!

Mittiprick, kram tillbax och vila på!

Passion, när kommer du tillbaka? Nyfiken, på hur det gick!!!

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången