• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Aleta

Här kommer mer cyberchoklad till alla!
    Rena hälsokuren.

• Soldemor

*äter med glädje cyberchoklad, tackar och bockar*

Nu har vi nya bud för bostad, kan inte säga jättemycket än, men det är ett boende vi båda kan tänka oss, i centrala Lund (ja, kunna cykla till träningen!) som skall totalrenoveras. Nära stadsparken för snuttarna när vi går ut, mm, känns rätt ok att tänka på. Men maken är ju rätt så lättföränderlig, så vi får väl se...

• Heloise

Tack tanterna för krya på dig hälsningar, jag gör så gott jag kan, på den fronten men än så länge är det lika som förut.
    Cyberchoklad blir man smal av inte sant? För då vill jag också ha

Håller alla tummar och tår för Blomman och blom-mannen.
    Har precis kollat på I en annan del av köping och usch vad tv 4 play är dålig, speciellt om man jämför med svt play som är underbar!

• Heloise

Sitter och skriver CV och brev usch vad jag hatar sånt här!

• Soldemor
    Heloise skrev 2010-03-24 13:16:45 följande:
    Sitter och skriver CV och brev usch vad jag hatar sånt här!
    Jobb på gång?
  • Heloise
    Soldemor skrev 2010-03-24 13:27:39 följande:
    Jobb på gång?
    Jag jag tänkte söka en informatörstjänst på banverket. Jag har ju ingen som helst erfarenhet av detta men det är ett av de yrken som jag har kompetens för( om man ska tro våra lärare) dessutom krävde de ingen examen inom kommunikation eller information utan utbilding inom dessa var meriterande( vilket jag ju har).
    Det låter som ett spännande jobb, inte ett biblo jobb men jag är trött på att jobba på ICA och vill så gärna göra något annat.
    Det är så svårt att skriva Brevet tycker jag CV går bra men brev usch!!
  • Heloise

Uppdatering ifrån blomman allt verkar jättebra!

• Aleta

Lilla Blomman, nu kommer hon väl snart tillbaka?

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången