• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • didis

Jag har fått sms från passionblomman och det verkar positivt. Mer vill jag inte säga, det får hon ta själv när hon kommer hem.

Hoppas hoppas allt går som planerat nu för dem!!

Heloise: önskar jag hade haft en make hemma just nu, jag är förkyld och vill också ha någon som kommer hem med glass, pepsi och pizza! *surar*

Jag får väl masa mig iväg till affären själv...

Har någon ett bra tips på disputationspresent? Jag ska gå på fredag men blommor är inget bra pga resan (eller får jag chansa på T-centralen) och helst vill jag ge något annat. Tips emottages tacksamt!

• Heloise
    didis skrev 2010-03-23 16:26:38 följande:
    [.Har någon ett bra tips på disputationspresent? Jag ska gå på redag men blommor är inget bra pga resan (eller får jag chansa på T-centralen) och helst vill jag ge något annat. Tips emottages tacksamt!
    [/citat]

En flaska champagne/eller ett fint vin, kanske ett vin man kan lagra?
  • didis

Vin går förståss alltid hem.

Presentkort funkar tyvärr inte eftersom vi inte känner varandra så väl och jag vet inte vad hon gillar (mer än gamla ben och tänder, hon disputerar inom arkeologi/osteologi med inriktining på tänder - det är så vi fått kontakt).

Svårt, det är lättare med nära vänner.

• dfk

åh, vad spännande att få höra från blomman!
    Heloise, Clara är fint, inte alls ko-likt!

Oj, didis vad svårt med disputationspresent, sånt är jag inte duktig på. Fin choklad?

Sonja, min man smörar med när han har nåt i kikaren, men trevligt är det allt!

Är så sugen på något sött. Hormonerna skriker efter choklad när man har mens. Tänk att snart är det påsk. Skickar ni påskkort?
    Jag gjorde det förut men nu har jag slutat med det.
    Snart ska jag pallra mig hem efter en arbetsdag.

• MittiPrickBrud

Svischar bara förbi och kramas lite innan jag tar doktorns råd på allvar och vilar resten av dagen. Framför konståkning nu till att börja med, det blir bra!

*Kramas*

• didis
    Heloise skrev 2010-03-23 17:27:46 följande:
    Didis!Den här hade jag köpt, men det är ju bara för att jag är ett bokfreak www.antikvariat.net/get/search.cgi
    Böcker är min favoritpresent både att ge och att få!

Kanske liiite vågat att beställa på nätet och hoppas på hemleverans i övermorgon dock...

I "värsta" fall får det bli en blomma inhandlad på T-centralen.
  • Aleta

Hjälp! Man mår ju illa, som förälder vet jag inte vad jag hade gjort.
    Man vill ju inte att det ska finnas sådana idioter i världen, men tyvärr så får man varje dag bevis på att flertalet verkar vara helt utan empati och totalt pantade.

Panzerfaust skrev 2010-03-23 18:17:51 följande:
    tv.expressen.se/nyheter/Utrikes/1.1928145/bar...Några reaktioner?
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången