• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Aleta

Jag, jag, jag skulle jag tro.

Go'natt tanter. Jag köpte förresten en ny handväska i onsdags - tantvarning! (Jag kompenserade med att köpa en ny, rosa, ganska opraktisk snobbenplånbok. )

passionsblomman skrev 2010-03-20 00:50:51 följande:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-67/m3703821.htm...Hur i all världen tänker och resonerar folk?
  • passionsblomman

*vinkar i min rosarutiga snobbenpyjamas*

Aleta skrev 2010-03-20 01:40:04 följande:
    Jag, jag, jag skulle jag tro. Go'natt tanter. Jag köpte förresten en ny handväska i onsdags - tantvarning! (Jag kompenserade med att köpa en ny, rosa, ganska opraktisk snobbenplånbok. )
  • Aleta
    Då måste det bli rosa drömmar inatt!
    passionsblomman skrev 2010-03-20 01:41:01 följande:
    *vinkar i min rosarutiga snobbenpyjamas*
  • passionsblomman

Apselut!

Jag beställer rosa rosor med humlesurr i. Och Akleja och Lupiner. Vad sägs om det!

God natt tant Aleta och alla andra. Sov så gott.

• Aleta

Nu har jag varit en sur, gnällig besserwissertant!
    Både i tärntråden och dessutom hittade jag en bröllopskoordinators hemsida med "traditioner" som jag är helt säker på inte stämmer. Kunde inte låta bli att skicka ett mail till henne och ifrågasätta vad hon informerade brudar om.

Det är inte konstigt att det finns så många idéer om bröllop och annat. Folk tror på det första de hittar på internet och varken kollar källor eller vad andra säger. Man kan lura folk till vad som helst känns det som.

• Heloise

Tirza har öppnat kylskåpet igen och jag är så jävla less att jag snart spyr på henne. Allt är varmt, och allt måste slängas, det är 3 ggr på en vecka eller två som vi måste slänga alla kylvaror i kylen( har lite ketchup, olja etc som inte behöver slängas). Hon börjar bli dyr i drift nu...

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången