• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Im yours

Hahaha, jag räknade. Jag har nu 21 klänningar i min klädkammare, oh yes jag behöver, "vill ha", måste skaffa, en jätte walk-in-closet.

Jag har i nuläget 7 kassar med kläder jag ledsnat på i köket. En kompis har redan fått en del. Sedan har jag en fanclub i personal på en förskola jag knäckte extra på under studierna. De får pröva ut, o dela på resten.

Men som sagt packa gärna tandborstarna medans tider är, O KOM HIT.

Thinker; Schysst akrobat till hamster

• Aleta

Passionis, vad spännande!

Många kramar till Didis, Mittiprick och Fjällbruttan. Är det någon fler som vill ha?

Panzer, de flesta människor är får kan man konstatera när man läser det där. Tyvärr. (Alla som har haft en skock får vet precis vad jag menar.)

• Fjosok

Är jag den enda som tycker sånt här är hysteriskt kul fortfarande.

• Fjällbruttan

OjOjOJOJOJohhhhhh...
    TRETTI klänningar som ska bort och 21 i garderoben???

Jag har TRE festklänningar INKL min brudklänning
    och fem vanliga, fast jag har dem till fest också med nån snygg grej till...
    och då pratar vi jerseyklänningar *4 som jag har nu under graviditeten, för det är så skönt med vida kläder.....

Fast jag äger faktiskt några kjolar också... typ 4 st.. varav en i alla fall är 10år

Jeans here I come

Hmmmm... kom just på att det kanske är därför maken ALLTID ser så förvånad ut när jag har kjol eller klänning;-D

• MittiPrickBrud

Tackar för tröstkramar och-ord.
    undersökningen gick bra trots att jag fick gå dit själv utan någon att hålla handen. Jag hatar att ligga i små trånga utrymmen och när man dessutom inte får röra sig, ligger faststagad och har fått läkarens förmaningar att inte svälja så mycket, helst inte alls, då är det typ pyton.

Men, jag gjorde det och nu är jag klar för att krama kudden!
    Godnatt alla söta!

(passion , fantastiskt med alla äggblåsor!)

• Heloise

wow blomman äggplockning galore!

Jag har en massa kläder fast inga jag kan ha de är antingen för små eller för stora. Jag hatar att vara en jojo bantare!

I dag har jag skrivit cv och personlig brev för min mammas räkning. I tis skrev jag till Panzers lillasyster, konstigt hur lätt det är att pladdra på i andras brev men inte i mina egna?

Imorgon ska jag jobba fm sen ska jag lunch med bästa H och Elsa, jag längta efter Elsa, ja hennes mamma med så klart!

• passionsblomman

Heloise, ja, lite klänningar har jag allt. Nedpackade i lådor som det står storlekar på som jag väl aldrig mer kommer att få på mig. Men sådant jag kan ha nu...nä, det är det mycket dåligt med. Det är ju inte roligt att handla kläder i nuläget heller.
    Jag blir förbannad av provhytter för närvarande.

• didis

Go´morron!

Tack för stödet! Ibland (ofta) har jag en tendens att vara "Superkvinnan" som ska fixa allting - studier med toppresultat, välartade ungar, näringsriktig mat, fritidssysselsättning, träning och dessutom vill jag vara den som försörjer familjen!

Allt det där är lite svårt att få ihop, speciellt som jag inte ens är hemma hos familjen under veckorna.

Passionsblomman - jag ska inte låtsas som om jag fattar vad som händer med folliklar och grejer men jag blir glad ändå! Så roligt att allt går bra och hoppas hoppas det går som planerat!!

På lördag ska vi på fest med ca 5000 andra från makens jobb, hoppas det blir bra drag, sist hade de Orup o Lena Ph där och Martin Timell (!)och så flera dansgolv med olika musik. Så EN av mina festklänningar (jag har INTE 30 st!) får jag användning av i vilket fall.

• Sonja68

Liz: skicka hit lite klänningar!! Behöver _verkligen_ något nytt till våren!

Blomman; så spännande med alla ägg så jag blir alldeles nervös. Och då tänker jag på hur pirrigt det måste vara för ER!!

Heloise; Jag brukar också skriva brev till jobbansökningar åt mina vänner. Flera av dem har kommit till intervju och sedan fått jobbet. Inte min förtjänst förstås, men kul ändå! Tycker också det är lättare att skriva om/för andra än om sig själv. Märkligt va'?!

MittiPrickan: Fy så jobbigt! *kramar om* Du är en kämpe!

Igår kväll var jag på körrep och det gjorde gott för själen. Så fina sånger nu till Maria Bebådelsedag och påsk.
    Tyvärr blev mina tjejer trött o less efter två timmar, så jag missade gospelsessionen på slutet. Men det går väl fler tåg.

ha en bra dag alla

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången