• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • TinkerBelle

Jag frågade rent ut om han väntade kvinnobesök.
    Han förstod också varför jag frågade och började genast försäkra mig om att han älskar mig och i det ingår att vara trogen.
    Samtidigt så var han för förstående. Han accepterade rakt av att jag blev misstänksam och det har han bara gjort när det har funnits anledning.

dfk skrev 2010-03-17 15:26:24 följande:
    Åh, Tinker, vilken obehaglig känsla!!!Speciellt då du har haft samma känsla då det hände förra gången. Vet inte vad jag ska säga kring det. Man ska absolut lyssna på sin magkänsla då den många gånger har så rätt.Men nu är ju avståndet mellan er stort och man kan ju misstolka känslor eller stämningar genom telefonen förståss. Har du sagt till honom vad du känner, att du är orolig?Är det bara en känsla eller har du något att gå på, som att han inte talar sanning eller avslöjar sig på annat sätt?Vad jobbgt att han i det här läget inte finns på närmare håll.Kramar om dig hårt!!!Mittiprick, tack! Örat moler och moler... Hoppas att det ska gå bra för dig med. Förstår att det tar kraft att vara sjuk!Passion, håller tummar för dig. Hoppas att det kommer gå bra nu!Vi lär väl höra glädjetjut hela vägen hit om det ska gå vägen kan jag tro.Heloise, Vilket hus eller snarare sagt gård! Ni får väl åka dit och spana in det lite mer på husvisningen. Cantaton, jag slänger över lite styrkekramar till dig!! Vilken process att bara få boka tid. Avskyr sådant system. Bra att du sen fick en tid tillslut!Kramar till er alla!
  • TinkerBelle

Jadu vad ska man säga?
    Stackars pojke!
    Antar att det är den oroliga pappan som inte vet hur han ska bete sig.
    I många andra kulturer (nu talar jag av erfarenhet och ja jag höll på att döda mina söners farmor när hon satte igång)
    så är det helt okej att visa upp sina små spädbarn och deras snoppar. Det är jätteviktigt att dem är STORA och man leker gärna med dem när det är dags att byta blöjor...

Kanske är det jag som är trångsynt?

Panzerfaust skrev 2010-03-17 17:34:27 följande:
    blogg.alltombarn.se/barnlakaren/Vad säger ni om den här då?
  • TinkerBelle

När man mår som du så får man vara ego!
    *stor kram*

Cantaton skrev 2010-03-17 15:34:06 följande:
    (ps. till er alla - förlåt att jag är så ego just nu. Jag är inte riktigt stark att lyfta andra just nu. Jag SER vad ni går igenom och ni finns i mitt hjärta, det kommer bara inte över "läpparna".)
  • Sonja68

Tinker; usch och fy... jag får också ont i magen. Den där magkänslan är inge bra... den är liksom svår att bortse från. Men samtidigt så behöver det ju inte va som du misstänker. Men ändå så får du största kramen här från mig Hoppas ni reder ut det när du har honom mellan fyra ögon igen. På telefon är det svårt.
    Kraaaaaam!

• Im yours

Thinker; Här får du en bamsekram, hoppas, hoppas att det inte är nått. Förstår hur du känner det vännen ♥

Cantaton; När jag läser om det du går igenom ......... Ja, det kunde varit jag för 2 år sedan, o ibland faller jag tillbaka även nu. Grejen är väl att det inte stör mig lika mycket, o framför allt gör det inte lika ont. Kramar till dig, du är så jättebra.

Dfk; Har du testat vitlöksknepet?

Heloise; Åk dit och titta, vetja.

Blomman; Jag känner på mig att det går bra den här gången. ♥

Jag har precis tagit ett varmt bad, druckit lite vitt vin och ska bara slöa framför webbtv.

Kramar till alla härliga, gulliga tanter.

• Fjällbruttan

Tinker, kramar om och hoppas att han snart är hemma så ni får prata mellan fyra ögon, det är nog det enda som hjälper! Kram gumman!

Kram till dig också Cantaton, tycker det är skönt att du vågar/kan vara ego här, för det ska man våga vara bland vänner, och vi är dina vänner

Heloise, misstänker att Tirza terrorist och du skulle älska huset
    Jag kommer och umgås med er på verandan!!

Kram till er alla andra också från en mycket trött och sliten tant.
    Har gråtit ögonen ur mig idag och maken kanske börjar få ett hum om hur jag känner det, vi får se... jag orkar inte så mycket just nu.

• MittiPrickBrud

Kramar fjällbruttan lite extra...

Godnatt på er tanter.
    Mot en ny dag!

• Heloise

Tja huset är mer en dröm, det ligger liiiite över vår budget och som sagt var Panzer får lappsjuka så fort han är 15 min ifrån stan.
    Men fint är det!!

Usch Tinker, jag hoppas verkligen inte att din magkänsla har rätt!

Stora kramar till dig bruttan! Snart kommer grodan och då blir det lättare, inte så långt kvar nu( sagt med äckligt uppmuntrande hurtfrisk ton )

Dfk öroninflammation är inte att leka med, jag får det fortfarande titt som tätt, barnsjukdom eller inte

• Aleta

Tinkerbelle, så otroligt jobbigt! Jag hoppas verkligen att han inte är så dum. Massor av kramar till dig.

Fler kramar till Fjällbruttan, nu får maken ta och bära dig resten av tiden!

Panzer, ja vad ska man säga? Stackars, stackars barn.
    Förresten, åk och titta på fina lantstället med Heloise!

dfk, en vän till mig blev precis inlagd för att hon hade ont i örat! De hittade inget, men var tydligen oroliga att det var bältros.

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången