• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • TinkerBelle

För att inte tala om STENHÅRD när den fått smälta lite och sen frysa till på natten.
    Plockade fram yxan i förra veckan för att slå bort snön från garage porten.
    Använde den trubbiga sidan, men jag behövde något riktigt stenhårt som inte skulle spricka i första taget.

Nu ska jag snart stänga ner datorn för att sedan åka och hämta mitt lill-skrutt.

Har massa jobb att göra sen ikväll när barnen somnat. Så vi får se om jag tittar in här igen.
    *kram*

Aleta skrev 2010-03-16 15:36:50 följande:
    Tack för alla kramar.Tinker, inrasade tak är inte att leka med. Visst är det otroligt vad tung snön är?!Aaaj dfk, öroninflammation som gör så ont. Sist jag hade det och gick till vårdcentralen så fnissade de och: "Det där är ju en barnsjukdom!" Otroligt att ni har det så kallt fortfarande, här värmer åtminstone solen så att de små blommorna känns möjliga snart...om det hittar fram i alla snön.Im yours, jag hakar på, solpromenad och glass låter toppen!
  • dfk

lilla fjällbruttan, ger en tröstande kram! Vad du fick kämpa och sedan blev det inget mys i solen iallafall.
    Vilken tur att bästisen kom till räddning, såna växer inte på träd!

• Fjällbruttan

dfk skrev 2010-03-16 16:06:47 följande:
    lilla fjällbruttan, ger en tröstande kram! Vad du fick kämpa och sedan blev det inget mys i solen iallafall.Vilken tur att bästisen kom till räddning, såna växer inte på träd!

Tack
    Är tur det finns underbara vänner både IRL och är, ni behövs!

• Fjosok

En knäckt Björn ha rladdat upp sista bilden på dom nya MISSLYCKADE tärnklänningarna.

Fy, bryter ihop här nu så hemska dom ser ut med rosett. Livet är säkert 6-7 cm för långt, rosetten överdimensionerad och nä, detta ser för fruktansvärt ut.

• Aleta

Fjällbruttan, vad jobbigt! Det lät ju så härligt med renskinn i solen. En annan dag kanske?

Passionsblomman, du lyckades i allafall fånga solen på balkongen.

Jag hade en så fin bild av er två, flanellpyjamas på balkongen och jättemagen på renskinnet.

Fjosok, jag kan inte se att den är misslyckad på bilden, passar dne inte den som ska ha den?

• MittiPrickBrud

Fjosok, tråkigt att du inte är nöjd. Det är lite svårt att utifrån bilderna avgöra det du själv ser, men är du missnöjd så är du.. Tråkigt. Men inte knäckas, vännen! Du är så bra och duktig på det du gör!
    Kram

Fjällbruttan, låter som om du behöver en kram! Så jobbigt det kan bli ibland Förstår till fullo hur det är att kämpa på trots ond kropp, och inte mötas av förståelse ordentligt för det. Fattar inte att _du_ skulle behöva skotta! :-0

Passion, hoppas att du lyckats skaka dig loss ur drömmens grepp, det kan vara nog så svårt när man har drömt något så hemskt! Kram

dfk, öroninflammation? Stackars dig. Sänder en varm kram och krya på dig-tankar.

Aleta, ser att du är grön, kramis på dig!
    Tinker, ser fram emot ditt nästa inhopp här i tråden.
    Canta, var dagen god?
    soldemor, hoppöas vårglassen smakande ljuvligt!

Kramar till alla söta tanter.

Själv är jag så trött att jag inte vet om jag orkar vara uppe ens till nio denna kväll. Det har varit en intensiv heldag på HS för mig, har påbörjat en smärtutredning och ska träffa ett helt team med läkare, psykologer, sjukgymnaster mm mfl som ska bedöma hur jag mår! Det är verkligen inte en barnlek att vara sjuk!

• Fjosok

nej, jag är en perfektionist och dom har helt enkelt missat måtten. Livet på denna design ska vara 5-6 cm kortare, v-ringningen tydligare, rosorna i annan ordning och rosetten mindre, dessutom sitta lägre ner.

Dom har sumpat såpass mycket att jag kan inte bli annat än besviken.

• Fjosok

Men det skiter jag i nu, träna, äta, sova och ny dag imorgon.

• passionsblomman

Hemma igen!

Imorgon ska jag visst ringa Linnékliniken och få höra vad de säger om det blodprov som jag postade efter gyn-besöket.
    Då får jag veta om jag ska ändra Puregon-dosen eller fortsätta på samma. Hon trodde de skulle vara nöjda som den är men vi får se.

Äggblåsorna såg "jättebra ut" som hon sa. Hon påpekade att jag lät väldigt förånad med mitt "Jaså" och undrade ifall jag inte väntat mig det eller?

Nä, i det här racet vågar jag inte vänta mig ett smack, sa jag.

Men, hon räknade till 6 på ena sidan och 2 på andra, fast sa att det ligger fler där på vänster, men de ligger så dumt så det gör så ont på dig ifall jag ska gräva mer efter dem. Det fixar de när du kommer upp.
    Har hon rätt i det så har jag minst 8 då. Men jag vet inte riktigt vad jag ska känna. Hon lät så positiv, men jämfört med i andra tråden ser det ju ut som en mycket mager skörd. Jag vet inte alls vad jag sak tänka och känna. Men jag får väl helt enkelt välja spåret "det FINNS blåsor där" och fortsätta resan.

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången